hurlumhei Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 hei, flytter til England på lørdag (jobb), har sjekket litt priser på internett. Men synes ikke det er noe særlig billigere med hardware og slikt der. Så da lurer jeg på om noen vet om nettbutikker/butikker som har billig hardware(hvis butikker så tenker jeg helst rundt Nottingham). Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Eneste jeg husker tilbake til er fra London for noen år siden. Det var da Western Digital 120GB Special Edition 8MB]/b] var kjemperått, og den kosta rundt 1700-1800,- fra norske nettbutikker. Jeg trålet Londons gater, fant et par sjapper som solgte datakomponenter og -rekvisita, men de var minst like dyre og dyrere på harddisker. Jeg gikk vel ikke i de største IT-strøkene, fordi jeg ikke visste hvor de var, men prisene imponerte ikke akkurat. Ble til at jeg satt på en nettcafé i London og bestilte denne disken hjem til meg i Norge fra danske ITbutikken Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det året jeg bodde i england, så fant jeg vel egentlig ut at det meste er dyrere i england forhold til norge. Så noe kupp gjør du nok ikke i england dessverre. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det eneste jeg gadd i farten var å sjekke pris på en Samsung 250GB SATA fra komplett.no og komplett.co.uk. Britisk pris, omregnet fra dagens valute (~11,4): 627,- Norsk pris: 750,- Kanskje det er en del å spare ved nettopp å handle fra Komplett, bare du slenger på en "co.uk" istedet for .no Sjekket nå også en AMD Socket-939 Athlon 64 X2 4200+: Norsk pris: 3250,- Britisk pris: 2907,- Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg bodde i London i fire år, og endte opp med å bestille fra Komplett.co.uk. Hvis du er i London er det et datamarked hver lørdag som ikke er så verst (http://www.britishcomputerfairs.com/). Markedet er av og til andre steder, men jeg husker ikke hvor og når. Sjekk websiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå