Gå til innhold

flytter til england hva er billig?

Anbefalte innlegg

hei, flytter til England på lørdag (jobb), har sjekket litt priser på internett. Men synes ikke det er noe særlig billigere med hardware og slikt der. Så da lurer jeg på om noen vet om nettbutikker/butikker som har billig hardware(hvis butikker så tenker jeg helst rundt Nottingham).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg husker tilbake til er fra London for noen år siden. Det var da Western Digital 120GB Special Edition 8MB]/b] var kjemperått, og den kosta rundt 1700-1800,- fra norske nettbutikker. Jeg trålet Londons gater, fant et par sjapper som solgte datakomponenter og -rekvisita, men de var minst like dyre og dyrere på harddisker. Jeg gikk vel ikke i de største IT-strøkene, fordi jeg ikke visste hvor de var, men prisene imponerte ikke akkurat. Ble til at jeg satt på en nettcafé i London og bestilte denne disken hjem til meg i Norge fra danske ITbutikken :)

Lenke til kommentar

Det eneste jeg gadd i farten var å sjekke pris på en Samsung 250GB SATA fra komplett.no og komplett.co.uk.

Britisk pris, omregnet fra dagens valute (~11,4): 627,-

Norsk pris: 750,-

Kanskje det er en del å spare ved nettopp å handle fra Komplett, bare du slenger på en "co.uk" istedet for .no :)

Sjekket nå også en AMD Socket-939 Athlon 64 X2 4200+:

Norsk pris: 3250,-

Britisk pris: 2907,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...