lockdog Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Åker-rumpe Noen andre som vet om noe stilig de har funnet? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 vet du hvor ofte de oppdaterer bildene på google earth?? trur jeg skal ut å lage noe show hehe Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er det ofte det da? Uten at jeg har en minste anelse. hmm (*)Daglig flyfotograf for Google Earth(*) Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kul den derre med hakekorset.. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hehe, ja det som ligger i San-Diego Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Her har VG lagt ut mange "oppdagelser".. Litt artig egentlig Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Var noen kule der Tror det hadde vært morro å leke på en slik flykirkegård Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Oppdateringene ser dere under Layers, hak ut DG Coverage da vil datoen fremtre når man kommer nært nokk. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg fant en flybase, dritkult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå