Gå til innhold

Hjelp! Mappe vises som fil!


Anbefalte innlegg

Trenger absolutt hjelp!!

 

Jeg har en folder med private filmer som er samlet over 7-8 år nå. Plutselig vises folderen kun som en vanlig fil i windows!

 

Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å vises som mappe igjen? Jeg vil NØDIG miste alt sammen.

 

Jeg har nylig formatert C: og installert windows XP og alle drivere på nytt. Jeg har 2 dynamiske disker SATA på 300 gb hver og en vanlig IDE hd på 160 GB (på denne ligger data som er tilsynelatende borte.) Plassen filene bruker er fortsatt brukt, men filen som dukker opp er kun noen Kb.

 

Skulle kanskje Ghost'a den før jeg gjør noe dumt kanskje? Eller finnes en enkel løsning?

 

Har tatt ut harddisken for å hindre noe å bli skrevet på den nå.

Endret av brazir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oopsss...Ghosta HD'n, men da hadde allerede filene blitt lagret i en dir ved navn foundfile.000 med omtrent 120 gb med *.chk filer (800 stk.)

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre med disse.....har funnet et par programmer.

 

Chk mate og Flobo chk identifier.

 

Får ikke disse helt til å funke, men håper det går bra til slutt :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset sjossang....skal prøve det :)

 

Er for øvrig ganske mislykket at ikke microsoft har program som kan bearbeide *.chk filer selv. Siden scandisk lagrer de i dette formatet. Skulle bygd det inn i scandisk. Hadde sikkert blitt enklere.

Endret av brazir
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...