Gå til innhold

Klipsch Promedia GMX 2.1 Problem med susing

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har dette anlegget som har også opplevd dette?

anlegget er sinnsykt bra men det er temmelig irriterende med den susing.

jeg har hatt anlegget i circa 2 uker nå

takker for svar.

Tor Martin Oelberg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruker integrert lydkort men det kommer fremdeles etter jeg har kobla det ut fra pcen eller til ipoden. så jeg vet ikke helt som er gale. spurte klipsch de sa det kunne være feil med forsterkeren men en kompis av meg som kjøpte samme anlegget har samme problemet og han har hatt det i 2 dager nå og jeg 2 uker

Lenke til kommentar

Hvis Klipsch sier det kan være en feil, så ville jeg ha bytta den og fått en ny..Hvis den nye fremdeles suser og er dårlig, så ville jeg ha prøvd noe annet.

Har du sjekket at du har satt kabelen helt inn i utgangen, er noen ganger man ikke får det siste "leddet" inn i utgangen....

Frankie

Lenke til kommentar

Godt mulig at det er forstyrrelse på strømnettet hos dere...Det kan du fort sjekke hvis du tar med deg høytalerne over til en venn av deg.

Hmm, ellers så vet jeg ikke helt hva det kan være, kanskje sjekke alle koplinger enda en gang, mulig du har oversett noe?

Frankie

Lenke til kommentar

Jeg har/hadde (tok kvelden forleden dag) MegaWorks 5.1, der hadde jeg en konstant susing i bakgrunn når det ikke ble spilt av musikk, jeg har eget lydkort. Det var ikke plagsomt, men nok til å ergeseg litt over. Det er det andre MegaWorks anlegget mitt og det har vært slik på begge. Hva det kommer av aner jeg ikke, kanskje dårlig skjermete kabler etc, jeg vet ikke..

Lenke til kommentar

jeg får prøve og kjøpe en kontakt som holder strømmen "ren" jeg vett vel ikke :p. Synes det er bare irriternde og måtte skru av anlegget hele tiden pga en FORJ*VLIG susing >_<.

skal prøve og ta med settet bort til noen andre.

Lenke til kommentar

susingen kommer med lyden på det laveste og er enda høyere på med lyden på det høyeste. vel jeg vet ikke om det er verdt og få et nytt sett heller for en kompis kjøpte akkurat samme sette og opplever samme problemet men kan jo være strømnettet, men hvorfor kom ikke denne susingen når jeg brukte mitt eltax 5.1 anlegg til 1000kr ?. synes dette er veldig rart med tanke på at klipsch burde kunne dette herne

Lenke til kommentar

Hvis du kopler høytalerne ifra lydkilden i datamaskinen, men kun har dem koplet til strømnettet, vil du da høre susing da også?

En annen ting, mute lyden fullstendig på din datamaskin (single-klikk på høytaleren og klikk på "mute" ) Hører du fremdeles susing da? Hvis susingen forsvinner med at du "muter" så er det tegn på at du har noe som lager støy på din maskin.

Jeg hadde dette problemet selv for en stund siden, og fant ut at hvis jeg gikk inn i mixeren og mutet alt som jeg ikke brukte. PC speaker, mic og endel andre ting og tang.

Eventuelt er maskinen din koplet opp mot et gjordet strøm nett?

Frankie

Lenke til kommentar

er ikke pcen fordi jeg har prøvd meg og mute allt, har også prøvd og ikke ha noe tilkoblet til anlegget, jeg får ikke koblet høytalerne til psuen fordi det er annen port. en ting jeg tror som kan lage støyen er at strømkabelen til anlegget ikke er jordet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...