Torsph Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg lurte på om det var noe man kunne tjene på å kjøpe i tyskland. Fått høre, og lest, at det ikke er mye å spare på hardware. Men er det noe å spare på vannkjøling, mods osv?? Mp3-spillere, dvd-spiller til bil osv.. Lurer egentlig på alt som kan være spennende.. Alt av toll trenger jeg ikke å vite noe om, siden jeg vet om alle reglene Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 BMW, Mercedes-Benz og VAG. Muligens medion.. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 oki! får titte litt etter stereo å sånt da Skal jo kjøpe meg bil etterhvert. Tror jeg drøyer bilen i tyskland Blir litt for mye toll osv... Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ØL, Sprit og Sigarer ^^ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vannkjøling er en god del billigere. Aquacomputer er verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hva med objektiver til digitalkamera? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg lurte på om det var noe man kunne tjene på å kjøpe i tyskland. Fått høre, og lest, at det ikke er mye å spare på hardware. Men er det noe å spare på vannkjøling, mods osv?? Mp3-spillere, dvd-spiller til bil osv.. Lurer egentlig på alt som kan være spennende.. Alt av toll trenger jeg ikke å vite noe om, siden jeg vet om alle reglene 6225767[/snapback] Bilstereo er absolutt mye billigere! Jeg har handla litt i Luxembourg som holder ca likt prisnivå som Tyskland. Kjøpte en spiller der fra pioneer til 1900,......hjemme kosta den 4500...hehe. Hardware er det nulll og spare på egentlig. Var i Luxembourg forrige uke og sammenligna bærbare pc`er og jeg fant ut at det faktisk var billigere å kjøpe i Norge grunnet at de var bedre utstyrt til ca lik pris. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Vannkjøling er en god del billigere. Aquacomputer er verdt å sjekke ut 6237214[/snapback] Hvor ligger aquacoumputer?? Hvordan er det med klær, sko osv?? (vet det går utenfor hardware men ) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Klær er ganske så billig i Norge i forhold til midteuropa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå