freddy1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Sitter å leter etter ny skjerm, og snublet over denne, og lurer på om den ser grei ut? eller er det andre 19" som er like gode til den prisen? Takker for svar Edit: Vil denne være et bedre kjøp? Endret 1. juni 2006 av freddy1 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 For å være ærlig så ville jeg ikke kjøpt noen av de! Jeg ville kjøpt med en skjerm som har støtte for DVI. Lenke til kommentar
freddy1 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 For å være ærlig så ville jeg ikke kjøpt noen av de! Jeg ville kjøpt med en skjerm som har støtte for DVI. 6225968[/snapback] Er det så stor forskjell på DVI og VGA? mener å ha lest flere steder her at folk ikke har lagt no særlig merke til forskjellen.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det kommer nok an på hvor kresne disse personene er, samt hva slags hardware som er inne i bildet. De gangene jeg har hatt mulighet til å teste begge to på samme skjerm har jeg sett ganske så ekstrem forskjell. Jeg hadde aldri i mitt liv kjøpt en LCD uten DVI-inngang, for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå