ole-ramone Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Vet ikke om dette er riktig emne og poste i, men har i hvertfall et spørsmål. Når jeg skal legge inn eller slette sanger fra min Mp3 spiller får jeg bare beskjed om at den er skrivebeskyttet! Og da er spørsmålet, hvordan fjerner jeg denne skrivebeskyttelsen, så jeg kan begynne å legge inn og slette sanger fra Mp3 spilleren min igjen? Takker på forhånd for svar!! Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hadde vært supert om du fortalte oss hvilken mp3spiller du har Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=203 Btw, det kan være en liten bryter på mp3 spilleren din. Lenke til kommentar
ole-ramone Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det er denne: United MP5512 Ser ikke noe bryter på den... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det noen "hold"-knapp? Sjekk menyen på selve spilleren. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ole-ramone Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det er en hold knapp der ja.... Jeg kan prøve og slå av den, og så plugge den inn i pc'en i morra, så får vi se... Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 mest sannsynlig kan du formatere den fra menyen på selve mp3 spilleren, ellers kan du kanskje formatere via windows ved å höyreklikke på spilleren.... Lenke til kommentar
ole-ramone Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Da fikk jeg det til! Det var rett å slett bare å skru av hold bryteren! Men takk for svar uansett! Endret 7. juni 2006 av ole-ramone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå