Gå til innhold

Warhammer: Noen som spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Rottehæren min kjem til å knuse deg!

*SQUEAK* For the glory of the Horned Rat! *SQUEAK*

Åh, gler meg slik til det spelet. Las forresten at dei kjem til å hive inn legendariske personar i spelet og, slik som Teclis (oh damn.. I smell trouble). Har de høyrd om andre slike personar som skal vere med?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Holdt på før, 2-3 år siden. Men kunne ikke fortsette pga dårlig økonomi. Synes det var en utrolig fin hobby, men dyrt var det også. Holdt på med Space orks, men hvis jeg noen gang tar opp hobbyen så tror jeg at jeg blir å begynne med Imperial Guards. Men får se når den tiden kommer, eller om den kommer :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Samme som mange andre her, holdt mye på med det for en to-tre år siden, men etterhvert tok pc'en overhånd.

Har en 2500 poengs Dark Angels hær, og en ~700 poeng Imperial guard: armoured company hær, alt sammen ferdig malt. Ble litt spilling mot brodern av og til, men ellers mest maling. Kjempeartig egentlig, får se om jeg tar det opp etter studiene en gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var og kjøpte meg Wood Elves army-boka i går. Har den og Hordes- og Beasts of Chaos. Tror jeg skal begynne opp igjen med Tabletop spillet, men greier ikke bestemme meg om jeg skal gå for Wood Elves eller Chaos. Må få lest litt i dem og tenkt mer så skal jeg nok få bestemt meg. Etterhvert blir jeg vel stående med begge deler, men må ha en og starte med.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Akkurat kommet hjem fra Sverige, hvor jeg lærte å spille, og har nå skaffet meg en 1,500 arme av Dark Angels, Warhammer 40k. Men siden jeg ikke vet så mye hvordan det er i norge, siden i sverige det var klubber ment for detta. Så jeg lurer egentlig på om det er noe spesielt med Warhammer 40k fan i Vestfold? Eller i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...