edds Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Virker som mange kommer til og spille Mark of Chaos, vi får vel nesten arrangere noen forum-kamper når den tid kommer. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Haha! Rottehæren min kjem til å knuse deg! *SQUEAK* For the glory of the Horned Rat! *SQUEAK* Åh, gler meg slik til det spelet. Las forresten at dei kjem til å hive inn legendariske personar i spelet og, slik som Teclis (oh damn.. I smell trouble). Har de høyrd om andre slike personar som skal vere med? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Gimme Imrik på dragen du. (Jeg fikk forresten _TA_ på den miniatyren av Imrik som 'eavy metal teamet malte, på Warhammer World. Jeg har aldri vært den samme siden) Har forresten malt Teclis Diggbar miniatyr. Lenke til kommentar
elvenes Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen som foressten vet om noen gode fora el. for Blood Bowl her i Norge (evt Bergen om mulig)? 6519685[/snapback] Det er noen Bloodbowl-ligaer i Bergen som har hjemmesider med forum. Den beste jeg har funnet er BergensBowl: http://bloodbowl.krokodille.com Det er en annen liga også i Bergen, men forumet der er stengt for ikke-medlemmer. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 elvenes: er du medlem der? Ser spennende ut det derre, har etterhvert en 4-5 lag ellerno. Hadde vært morsomt å finne noen aktive å spille mot... Lenke til kommentar
elvenes Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg er medlem der ja. Hvis du også vil bli med, så er det bare å melde deg på. Vi sier aldri nei til flere medlemmer Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Spilte før, men ga meg når jeg var 14-15 kan jeg tenke meg. Var rett og slett ikke gøy lengere, og jeg hadde ikke råd til å fortsette. Jeg synes uansett det var morsomst å male de jeg da. Selve spillet er ikke så gøy. Samlet på Orcs and Goblins forresten. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Spiller Vampire Counts (klarer 3000 poeng) og Bretonnia (klarer 1000 poeng), og har nettopp skaffa meg 7th edition hovedboka. Holder til i Halden fra midten av oktober om noen er interesserte til å få til noe spilling... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Holdt på før, 2-3 år siden. Men kunne ikke fortsette pga dårlig økonomi. Synes det var en utrolig fin hobby, men dyrt var det også. Holdt på med Space orks, men hvis jeg noen gang tar opp hobbyen så tror jeg at jeg blir å begynne med Imperial Guards. Men får se når den tiden kommer, eller om den kommer Endret 21. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Samme som mange andre her, holdt mye på med det for en to-tre år siden, men etterhvert tok pc'en overhånd. Har en 2500 poengs Dark Angels hær, og en ~700 poeng Imperial guard: armoured company hær, alt sammen ferdig malt. Ble litt spilling mot brodern av og til, men ellers mest maling. Kjempeartig egentlig, får se om jeg tar det opp etter studiene en gang. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Var og kjøpte meg Wood Elves army-boka i går. Har den og Hordes- og Beasts of Chaos. Tror jeg skal begynne opp igjen med Tabletop spillet, men greier ikke bestemme meg om jeg skal gå for Wood Elves eller Chaos. Må få lest litt i dem og tenkt mer så skal jeg nok få bestemt meg. Etterhvert blir jeg vel stående med begge deler, men må ha en og starte med. Lenke til kommentar
Demidos Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Akkurat kommet hjem fra Sverige, hvor jeg lærte å spille, og har nå skaffet meg en 1,500 arme av Dark Angels, Warhammer 40k. Men siden jeg ikke vet så mye hvordan det er i norge, siden i sverige det var klubber ment for detta. Så jeg lurer egentlig på om det er noe spesielt med Warhammer 40k fan i Vestfold? Eller i nærheten. Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er ikke sikker på om det er noen klubber for 40k siden jeg kun spiller fantasy, men du kan gå på http://www.2d6.no/ og snakke med folkene der og evt arragere en spillekveld eller lignende med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå