Gå til innhold

Warhammer: Noen som spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh well, jeg kan jo drømme. :love:

Men Mark of Chaos ser lovende ut. Den cinematiske traileren er noe av det råeste jeg har sett!

6486824[/snapback]

joda, er lov å drømme - men ikke alttid drømmer er så realistiske :D

Oj. Kommer det altså 2 warhammer spill da?

6489414[/snapback]

hvilket er det 2 ? Mark of Chaos og?

Lenke til kommentar
Oh well, jeg kan jo drømme. :love:

Men Mark of Chaos ser lovende ut. Den cinematiske traileren er noe av det råeste jeg har sett!

6486824[/snapback]

joda, er lov å drømme - men ikke alttid drømmer er så realistiske :D

Oj. Kommer det altså 2 warhammer spill da?

6489414[/snapback]

hvilket er det 2 ? Mark of Chaos og?

6491069[/snapback]

Warhammer Online?

Lenke til kommentar

Sist jeg spillte noen av delene må vel ha vært minst 8-10 år siden. Hadde en Goblin/Orc army fra Warhammer og en del Blood Marines og Eldar fra 40k. Tror jeg enda har noen små ting igjen... noen Night Goblin Berserkers og en eller to Eldar War Walkers ialtfall. :cool:

"I will wipe out every last one of your Elves with the power of the WAAAAAAAGH!"

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
heisann jeg nærmer meg vel 15k i hvis jeg tar med det jeg har fått i gaver også. har en 2500 dark angels og en 1200 imperial guard.  er ikke noen her i vestfold/telemark vel?

6532559[/snapback]

Jeg kommer fra Telemark og har 2 pakker med warhammer 40k (chaos) som er hele :!:, men jeg har ikke maling da også har jeg ikke så veldig med penger heller. De pakkene jeg har er Thousand sons og Chaos iron warriors.

Endret av COMMANDO X
Lenke til kommentar

ORKS! ORKS! ORKS!

Kult of Speed (KOS) eller speadfreaks som de blir kallt, er min hær. Har spillt med en kammerat + hans 2 yngre brødre. 4stk i byen som spiller.. jippii! Men hæren min er begrenset, må låne units av kammeraten min =D

Desverre har vi ikke spillt på 2 år.. skal prøve å spille med han i sommer hadde jeg tenkt. Kan ikke legge vekk et slikt genialt spill!

Forresten, hvorfor nevner ikke folk Dark Omen? tidenes beste warhammerspill!! Dette bør prøves, anbefalt på det sterkeste. Det er et win98 spill, men funker fett på XP. Sett i CD-en, installer, start spillet, og de flimrer noe helsikkes mye, men en kjapp alt+tab ut/inn fikser det. Genialt! og så kan man ikke bruke fargede mus da klikker spillet. Men mods / textures fikser de svart hvit musene =D

Spillet er vanlig warhammer, kan spilles over nett, realtime strategy, kjøp og oppgrader hærene. Minner faktisk litt om TotalWar serien (ikke worldmappet, men spilldelen)

EDIT: Jeg sa Dark Omen var å anbefale. Folk som er kresne på grafikk bør kansje tenke en gang til før de tester dette. Grafikken er "3D", og er pixlete, men det fungerer nydelig. =D Gi spillet en sjans.. bedre spill finnes ikke, og det danker ut DoW i gameplay! (min mening da)

Endret av mort2k
Lenke til kommentar

Nevnte Dark Omen for ikke så veldig lenge si i et emne der det gjaldt litt eldre spill, helt enig Dark Omen er helt fantastisk! Grafikken, stemningen, snakkingen før hvert mission, og alt er bare SÅ kult. Jeg er sikker på enhver warhammer fan vil like det spillet, hvertfall viss de har litt sansen for strategy. Et av mine yndlingspill som jeg titt og ofte tar frem og spiller, for en tid tilbake 3-4år kanskje var det ei glimrende warhammer dark omen side på nettet. Der var vi en hel gjeng som spilte mot hverandre. Noen var empire, noen var bretonnia osv, så spilte vi over områder, på et kart vi laget uteom spillet, så valgte vi et map som passet området. Det var MEGET MEGET kult, har savnet en oppfølger til Dark Omen lenge, det var helt genialt i mine øyner.

Lenke til kommentar

Høres interessant ut - hvor kan jeg få tak i det? Forhåpentlig vis billig/abandonware! :dribble:

Men det er veldig synd at Warhammer-miljøene er såpass små/ikke-eksisterende på andre steder enn storbyer. :( Jeg er heldig som bor i Oslo - her har vi Games Workshop med massevis av events og Gaming Nights.

Lenke til kommentar

tror det finnes på en abandonware side, var hvertfall det for en god stund siden. men den versjonen er uten lyd, så det vil vel bare skuffe deg.. =D Sitter med cd-en i handa og vifter lett i luften =D hahaha

men får du tak i den i en butikk er du god. hvis du finner den i det heletatt må den være billig.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Warhammer og litt mer Mordheim som jeg liker litt bedre av en eller annen grunn.

Warbands jeg har brukt i Mordheim: Witch Hunter, Bretonnia (Finnes regler på nettet), High elves (Samme her), Dwarfs og litt forskjellig. Prøvde meg litt fram, men jeg spilte mest på Witch hunters og High Elves.

I warhammer har jeg en (5th edition miniatures) 2000pts High elf Army, og en (6th Edition miniatures) 2000pts Bretonnian army.

Gleder meg veldig til både Mark of Chaos og Warhammer Online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...