Gjakmarrja Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Hei! Link til tråd. Ta en titt på denne tråden, og gi meg en jævlig god grunn hvorfor emnetittel må endres? Vedkommende som har moderert tråden har tydeligvis gjort noe feil, 3 ord regel er vel opprettholdt? Den ble faktisk endret, da den startet med to ord og endte opp med 3 ord? Moderator har tydeligvis glemt seg helt bort. Tittel er mer enn beskrivende... ? Takk for svar Endret 1. juni 2006 av chills Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ehm, nei? Emnetittelen forklarer ingenting om problemet som jeg kan se.. Hadde trådstarter bare forandret emnetittelen hadde ikke tråden blitt stengt. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 syns emnetittelen forteller mer en nok og at det er noe problem med MSN `n hans. Og om emnetittelen hans hadde vert "problemer med MSN" hadde den ikke sagt noe mer om problemet en "Msn nøkkel porter !" Men da hadde tråden antagligvis ikke blitt stengt.... weird Uansett så mener jeg at psilocybe misbrukte moderator statusen sin. Case closed! BTW, jeg ler meg fillete om denne tråden blir stengt Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 - "Spørsmål om nøkkelporter ved pålogging av MSN Messenger". - "Relatert til MSN-pålogging, hva er nøkkelporter?" To forslag til gode titler jeg kom på i løpet av få sekunder. Verre enn det er det ikke. Enkelte legger tydeligvis svært liten egeninnsats i å prøve å holde tråden sin fra å bli stengt. Og i tillegg til at tittelen er svært lite beskrivende bryter den også treordsregelen. "Nøkkelporter" er ett ord, og et utropstegn er, ganske riktig, et tegn og ikke et ord. Sorry, chills og SCV - psilocybe har alt sitt på det tørre her. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tittelen var ikke beskrivende i det hele tatt, og inneholdt kun to ord. Det siste er i seg selv brudd på reglene. Om du feilaktig deler et ord i to blir det ikke tittelen noe mer "lovlig" enn om du staver det korrekt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvis folk først poster er det som oftest for noe er gale/feil, jeg vet da at det er MSN det er noe gale ved og at det har noe med nettverket og gjøre. Kommer vel litt annpå vedkommende som leser den hvor informativ den er, kanskje ikke moderator har nok kunnskap til å bedømme om den er beskrivende nok eller ikke. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er ikke alltid noe gale/feil når folk poster, så det skader ikke å skrive det. Topicen beskriver dårlig hva tråden handler om, og dermed bryter den reglene. I tillegg bryter den 3-ords-regelen. Skjønner ikke at det skal være noe å klage på at den ble stengt. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 chills: Dårlig emnetittel, bevisst omskriving for å omgå 3-ordsregelen osv. Hvorfor kan ikke folk heller bare ta seg i skinnet og skrive f.eks "Trenger hjelp til nøkkelporter i MSN" eller noe slikt?? Da forstår alle hva det gjelder. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 En regel er det den er, om noe er gjort for å gå rundt den er det lov... Og reglen strekker seg vel ikke lengere enn det? Kan ikke husk noen delparagrafer... ? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Så du mener at jeg kan ha tittelen "Pro bl em" uten å bryte 3-ords-regelen? Det står i retningslinjene at det ikke er lov å omgå regelen. Endret 1. juni 2006 av oro2 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Så du mener at jeg kan ha tittelen "Pro bl em" uten å bryte 3-ords-regelen?Det står i retningslinjene at det ikke er lov å omgå regelen. 6226528[/snapback] Så mener jeg da tydelig at tittel til innlegget jeg refererer til hadde tre hele ord, ikke et delt opp i tre deler. Utrolig useriøst, men så kan jo ikke forumets lover/regler sammenlignes med ekte paragrafer. §3-ords regel. Del-1 ikke omgå. :!: For dumt, ja. Endret 1. juni 2006 av chills Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Den omtalte tittelen hadde to ord, der det ene feilaktig var delt. Nøkkelporter er ett ord. Feilaktig deling kan sees på som forsøk på å omgå regelen, selv om det også kan skyldes rettskrivingsproblemer. Endret 1. juni 2006 av oro2 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tråden ble stengt grunnet dårlig emnefelt som ikke ble fikset opp i etter forespørsel, case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg