VeloX Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg holder på å lage et kabinett i aluminium, og jeg trenger noen flere ideer til hva som kan gjøres. Også lurer jeg på hva dere synes om ideene mine og kassa så langt. Prosjektetbeskrivelsen og bilder ligger på: http://www.stud.ifi.uio.no/~martiso/hobby/...y/3pcc/3pcc.php Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvis det var trangt til CPU-kjøler, og du skulle ha vannavkjøling, (utifra vannpumpe og tank), så er jo FlatFlow fra Innovatek tingen. Ellers kan det jo bli litt trangt sånn generelt sett. Hvordan tenkte du det med strømforsyning? Lenke til kommentar
warlord Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har sakt det før og sier det igjen. K A L D K T O D E! Lenke til kommentar
VeloX Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 To av strømforsyningene skal settes i mot fronten slik at viftene på PSU blåser utover. Jeg har derfor måttet snu vifteretningen. I tillegg må jeg fjerne de vanlige europluggene på PSU og legge opp mine egne. Den tredje legges i det nederste rommet sammen med vanntanken. Har du en link til FlatFlow og hvor jeg kan kjøpe det i Norge? --- Kald katode er en selvfølgelighet. Jeg kommer til å ha rundt åtte til ti stykker, derav fire til seks hvite og resten i blått og rødt. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvor bor du ? og hvor kjøpe du aluminumsplatene ? og har du tenkt til og få plass til 3 hk og 3 cpu der ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 """ Det er tabu å lakkere børsta alu """ Lenke til kommentar
VeloX Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg holder til i Bærum for tiden, men bor delvis i Buskerud, på et lite fint småbruk. Aluplata kjøpte jeg på Castor Mek for rundt 700, tror jeg. Jeg har foreløpig ikke oversikt over kostnadene, men om jeg sier flere tusen så tar jeg ikke for hardt i. Jeg har allerede plassert tre hovedkort inn i der, men problemet blir som sagt CPU-kjøleren. Et annet problem er å finne gode festeanordninger til HDDene. Men jeg finner vel ut noe etterhvert. --- Ang lakkering, så skal jeg ikke lakkere. Jeg skal eloksere, i grønt tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå