Gå til innhold

Half-Life 2: Episode One - Hva synes dere?

Hvilket terningkast vil du gi Half-Life 2: Episode One?  

180 stemmer

1. 1. Hvilket terningkast vil du gi Half-Life 2: Episode One?

• 1
      4
    • 2
      2
    • 3
      5
    • 4
      25
    • 5
      72
    • 6
      72

Anbefalte innlegg

det kommentar systemet er jo genialt da, får vite hva de bak spillet tenker i ulike situasjoner og hva som fungerer og ikke fungerer, og at områder og situasjoner kan bli totalt forandret etter at de har fått tilbakemelding på hva som fungerer og ikke fungerer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns spillet var ufattelig kort!! :(

Spillte 2 timer i går, og 2.5 time i dag, så plutselig var det slutt..! Skjønnte INGENTING..

Syns det er dårlig gjort av Valve å legge ut ett så kort spill bare for å kunne lage 1,2,3,4,5,6,7 osv, blir bare at de suger penger ut av befolkninga..

Tør vedde på at det kommer en hel haug med episoder, og når de er ferdige med alle samma så er alle episodene tilsammen like langt som HL2..

Men spillet var skikkelig bra, nydelig grafikk, selv om noe så litt fønky ut, spillbareheten var og veldig bra og gjennomført syns jeg, var ikke kjedelig!

Men det at det var kort trakk veldig mye ned!!

HL2: Terningkast 6

HL2:Episode 1: Terninkast 3.6

6235728[/snapback]

men ville du heller at de skulle ventet til slutten av 07 eller noe da for så å gitt ut alt sammen i ett spill? spør du meg er det mye bedre som de gjør det nå. slipper man å vente så lenge.

Lenke til kommentar

Var jo alt for kort. Håper den neste delen blir lenger.

Må si at den neste delen ser veldig artig ut. De "mini-striderene" kan kanskje bli litt vanskelige.

Men skal uansett bli fint å få vite mer om historien.

Lenke til kommentar

Spillet i seg selv var bra det. mye jeg likte med det.

men det føltes liksom litt kort og tomt. man fikk ikke kjørt noen kjøretøyer og spillet var plutselig over.

gir det en femmer, gleder meg til neste episode :)

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Helt greit spill, dog trekk for ekstremt lineært og tildels kjedelig level design. Å rusle rundt i trange ganger/korridorer og luftekanaler har vel hatt sin storhetstid for endel år tilbake nå. Episode 1 fikk heller ikke overført stemningen fra HL2 særlig godt og introduksjonen av den nye "selvmordsbomberen" var mer irriterende enn nødvendig. At spillet var ekstremt kort trekker også ned.

Plusskarakter for forsøk på å bringe humor inn i spillet, hvorav det mest fornøyelige var når Alyx "skulle skremme" Gordon.

En grei firer som karakter.

Lenke til kommentar
Hmm, etter og ha lest litt fikk jeg veldi lyst til og spille. Men har mista steamkonoen min med HL 2, men kan du kjøpe dette uten og ha HL 2, eller er det bare en expantion pack?

6237826[/snapback]

trenger ikke å ha HL2, får kjøpt det uansett ;)

Lenke til kommentar
det kommentar systemet er jo genialt da, får vite hva de bak spillet tenker i ulike situasjoner og hva som fungerer og ikke fungerer, og at områder og situasjoner kan bli totalt forandret etter at de har fått tilbakemelding på hva som fungerer og ikke fungerer

6235829[/snapback]

Eneste eg har og utsette er at enkelte lys er alt for skarpe, blender meg helt. Kan vel komme av at eg bruker et X800 kort. Og spillet låste seg de 6-7 første gangene eg startet det..men funker fett nå! Hvordan er grafikken med de nyeste kortene?

Lenke til kommentar

6235829[/snapback]

Eneste eg har og utsette er at enkelte lys er alt for skarpe, blender meg helt. Kan vel komme av at eg bruker et X800 kort. Og spillet låste seg de 6-7 første gangene eg startet det..men funker fett nå! Hvordan er grafikken med de nyeste kortene?

6239473[/snapback]

Er fordi det brukes HDR i spillet. fargene virker mye skarpere da, og kan nesten blende deg av og til.

Lenke til kommentar

6239473[/snapback]

Hvorfor dette skjer kan du lese om her (Wikipedia.org). :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg ble imponert iallefall, grafikkmessig er EP1 penere ut enn Half-Life 2 og jeg liker måten de håndterer historien på. Tror også dette er ett av få spill hvor det er gøy å spille ilag med CPU-kontrollerte sidekicks (noen som husker Daikatana?), og selv om spillet er kort og ender med en cliffhanger av dimensjoner så synes det var vel verdt penga.

Lenke til kommentar

Koselig spill dette! At det var kort visste eg,litt skuffet etter den trege og kjedelige Citadell starten,men det kom seg bra etter det. Grafikken er fortsatt flott,og det er meget knall level design som alltid. Er vel egentlig bare til å glede seg til Episode 2 :)

Gav det 5/6.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Terningkast 5 i min bok. Litt repeterende noen ganger, men super grafikk, helt fantastisk oppbygging av baner, forholdsvis lett å dra og følelsen du får når teknomusikken bygger seg opp og fiendene begynner å dukke opp er ubeskrivelig :)

Kjipt at jeg selger spille-PCen nå... Imponerende hva de får til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...