Gå til innhold

Half-Life 2: Episode One - Hva synes dere?


Hvilket terningkast vil du gi Half-Life 2: Episode One?  

180 stemmer

  1. 1. Hvilket terningkast vil du gi Half-Life 2: Episode One?

    • 1
      4
    • 2
      2
    • 3
      5
    • 4
      25
    • 5
      72
    • 6
      72


Anbefalte innlegg

Nå, hva synes dere folkens om Episode One?

 

Jeg har just rundet Episode One nå, både med og uten kommentarer på.

Akkurat som orginale Half-Life 2, så leverer Valve er virkelig godt eventyrspill.

Det er en del nye fiender i Episode One, og en ny type alliert som er ganske nyttig.

Alyx demonsterer talenter vi ikke har sett før, og hun kommer med en del morsomheter underveis. Er mere humor i Episode One enn tidligere.

Med HDR påslått ser Episode One ubenektelig bra ut!

 

Og helt til slutt får man se en teaser fra Episode Two!

 

 

Helt fantastisk atmosfære når man kommer opp til overflata igjen, og det snør støv, byen ligger i ruiner, og citadel-tårnet kan skimtes i det fjerne.

Og vennlige rollerballs var tøft! :)

 

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah! Gled deg! Jeg er helt i ekstase :) Begynnelsen er nydelig!

 

 

Tok litt tid før jeg helt skjønte hvordan få opp den første hengelåsen, siden jeg ikke så pistolen bak det gjerdet. Etter litt fikling i mørket, og flittig bruk av lommelykt, fant jeg ut hvordan lirke til meg pistolen med gravitygun.

 

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd. Begynnelsen kunne ikke vært bedre. Liker hvordan de viser hvordan G-man mister kontrollen over Gordon. Og deretter er det den fantastiske atmosfæren for hvert rom du går i. Valve kan dette må jeg si.

 

Liker veldig godt at de har slengt inn mer humor denne gang. Noe jeg likte at de gjorde i HL2 også.

 

Syns det var veldig morsomt da du sloss i den mørke kanalen.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

"øøøøøøøhhhh"

- Du snur deg mot Alyx med lommelykten.

"Hah.. gotcha. hehe"

Lo godt av den gitt.

 

Dette spillet er verdt absolutt alle pengene du gir det og enda mer. Kunne godt ha betalt full pris som på et vanlig retail spill. Half-Life fortsetter å være min absolutte favoritt innen FPS-spill.

Lenke til kommentar

Hehe, ja, trakk på smilebåndet av den :)

 

 

Foresten, Dog drepte meg nesten - hadde det ikke vært for Jedi-refleksene mine. Helt i starten når han finner fram Van'en. Jeg var 3.4 nanosekund fra pannekake da.

Jeg så jo ikke at det kom en Van flyvende før jeg snudde meg rundt å så rett i lykta på den.

 

Endret av skag1
Lenke til kommentar
du, skag1, bruk spoilers! :p liker å lese, bare ikke de mest avslørende tinga..!

6225408[/snapback]

Beklager! Skal redigere nå :)

 

 

Forøvrig synes jeg det var litt morsomt når Dr. Kleiner ber folk om "å ha seg" over storskjerm i hele byen. Var en veldig.. fin måte å si det på.

 

Lenke til kommentar

Stemningsfullt og lekkert, og Alyx er finere enn noensinne :)

 

Litt teit at de har samlet "health" og "power" i en stasjon. Noe av sjarmen med spillet har jo vært at det var litt bry med å få fyllt opp begge.

 

Offtopic: jeg har ikke sett noe på nettet om at HL2:E1 støtter SMP, og jeg har søkt på "smp" på www.steampowered.com uten resultater.

 

Så jeg kjørte task manager nå, samtidig med spillet, og belastingen var ca 70% på den ene kjernen, og 40% på den andre. Jeg kan ikke skjønne annet enn at de nå har støtte for dual core. Bra for meg, for jeg har "bare" en D 805, uklokket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

jeg har netopp runna Episode One og jeg har bare en ting å si: woaw. jeg trodde ikke spille kunne bli bedre en HL2 men epsode one er et bevis på at det faktisk kan det. Det er virkelig det beste spillet jeg noen sinne har spilt. Det er bare hlet perfekt.

 

Terningkast 7

 

Nå kommer den lange og pinefulle ventinga på Episode two :cry:

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Spillet er sikkert bra det, men fra begynnelsen og til første 'loading' (inne i "bygget"), så har spillet kræsja x antall ganger.....

 

Kikka litt på forumet til Steam, og det er mange som sliter.....og mange som begynner å bli pissed. Så håper det kommer en 'fix' snart.....

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Nå kommer den lange og pinefulle ventinga på Episode two :cry:

6226336[/snapback]

Siden de alt har en teaser i slutten av Episode One some ser utrolig bra ut, og rik på innhold, så håper jeg det blir kortere ventetid til Episode Two enn hva det var mellom HL2 og Episode One. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...