Peterpan73no Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Fant en gammel harddsik med bilder som er et par år gamle og som jeg tok da jeg nettopp hadde fått mit første kamera. de fleste var håpløse, men enkelte synes jeg fortsatt var fine og jeg velger å legge ut et i farger og et i svart-hvit, med håp om mange saklige og konstruktive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Veldig pene bilder! Litt lengre lukketid tror jeg hadde gjort bildene enda penere Men, svart/hvit bildet ditt ser ut som om det skulle vært lagret som grayscale i paint.. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det første bildet var vakkert! Komposisjonen var ren og esteisk. Hvor er det tatt? Svalbard? Skulle gjerne hatt det på veggen men da med litt mindre lysstyre dog. Sorthvittbilde var for dårlig teknisk, for stor områder som var brendt ut. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Enig med de andre om bilde nr 2 her. Det ble litt for dårlig at det kan brukes til noe. Bilde nr1 er ganske blasst så dette har nok godt av en runde i PS e.l. Kan også gjøres litt mer dramatisk ved å mørke havet bittelitt. OG horisonten bør rettes opp. Legger ved ett eksempel på hva jeg mener. Endret 4. juni 2006 av stoners Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Enig med de andre om bilde nr 2 her. Det ble litt for dårlig at det kan brukes til noe. Bilde nr1 er ganske blasst så dette har nok godt av en runde i PS e.l. Kan også gjøres litt mer dramatisk ved å mørke havet bittelitt. OG horisonten bør rettes opp. Legger ved ett eksempel på hva jeg mener. 6238799[/snapback] Takker og bukker Synes også det var mye bedre nå Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Det første bildet var vakkert! Komposisjonen var ren og esteisk. Hvor er det tatt? Svalbard? Skulle gjerne hatt det på veggen men da med litt mindre lysstyre dog. Sorthvittbilde var for dårlig teknisk, for stor områder som var brendt ut. 6225742[/snapback] Bildene er tatt i Porsangerfjorden i Finnmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå