game_master Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 idag ble pc'n min skubbet over slik at den fallt over på siden. Bildet frøs og alt stod stille. Jeg forsøkte restart, men får ikke bilde. Det grønne lyset på pc'n blinker. Samt at 3 røde lys lyser på den debug-greia på dfi hk. Det skal visst bety at minne ikke funker, men begge minnebrikkene kan vel ikke være ødelagt?? jeg har prøvd begge brikkene hver for seg med samme resultat. HJELP! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Sjekk at alt i pcen sitter riktig koblet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 har åpenbart sjekket at ram sitter bra. Cpu'n sitter under ei vannblokk så den er neppe ute av posisjon. Har rikket litt på skjermkortet og sørget for at det er riktig isatt. Men de røde lysene skal jo signalisere at det er ram'en. jeg er redd for at mb er ødelagt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du har to rambrikker, sant? Prøv med den ene brikken både i slot 1 og 2, og så den andre i slot 1 og 2. Prøv også med begge i slot 1 og slot 2, og bytt plass. Da har du sjekka alt du kan med den rammen. Prøv også med andre rambrikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) ...---**SLETTET**---... Endret 2. juni 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå