iChristian Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan kan jeg få lagt programmer til å automatiske starte opp når ubuntu starter? Litt lik som startup-mappen i windows. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 System -> Preferences -> Sessions -> Startup Programs Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hmmm, hvordan finner jeg de forskjellige programmene da? Litt vanskelig dette her. Skulle gjerne hatt Kwikdisk, rythmbox og gaim som automatisk oppstart Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Bare skriv programnavnene. Endret 1. juni 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Bare skriv programnavnet. 6225496[/snapback] SÅ lett? virkelig, det må prøves ja Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Jepp det funker, men hva er kommandoen eller linjen jeg må legge til for at de skal starte minimized eller i system tray? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 bump, jeg vil sågjerne ha litt hjelp Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er vel innstillinger som ligger i hvert enkelt program. Ikke alle støtter å starte uten pop-up vindu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå