Gå til innhold

Tord Companys Live Chat

Anbefalte innlegg

Hm, tror ikke Tord Company er fake da.. Har en videosnutt på pcen hvor Tord "lekesloss" med lillesøsteren og kaller det en Tord Company production.. Den lå her på forumet for en tid siden... Men denne tråden blir nok stengt nå.. Modsene har sagt tidligere at alle tråder om TC blir stengt! :\

Hail Tord!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På livechatten kan jo hvem som helst logge på som Tords_pappa eller Tords_mamma og leke. Så jeg tror ikke dere burde ta noe av det for god fisk, for å si det sånn. Og spesiellt når dette ble kjent i denne tråden. "Logge inn som Tord og leke tulling litt"

6225531[/snapback]

Det står vel over chatten at ingen fra TC kommer til å være pålogget?

6225554[/snapback]

Bevismateriale A! ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor tror alle at Tord Company ikke eksisterer?  :hmm:

6228032[/snapback]

Folk tror at TC-chatten er en gigantisk bløff fordi det står klart og tydelig at ingen fra TC kommer til å være pålogget.

En ting til: Hvis TC er ekte, forventer da medlemmene at folk faktisk skal kjøpe de dyre varene?

Lenke til kommentar

6228032[/snapback]

Folk tror at TC-chatten er en gigantisk bløff fordi det står klart og tydelig at ingen fra TC kommer til å være pålogget.

En ting til: Hvis TC er ekte, forventer da medlemmene at folk faktisk skal kjøpe de dyre varene?

6228055[/snapback]

Varene i TC-shop er ikke bare for medlemmer. Hvem som helst kan bestille ved å fylle ut et bestillingsskjema. Det er f.eks. de blokkerte sidene som du trenger å være medlem for å besøke.

Lenke til kommentar

6228032[/snapback]

6228055[/snapback]

Varene i TC-shop er ikke bare for medlemmer. Hvem som helst kan bestille ved å fylle ut et bestillingsskjema. Det er f.eks. de blokkerte sidene som du trenger å være medlem for å besøke.

6228084[/snapback]

Spørsmålet var ikke om man måtte være medlem for å kjøpe noe, men om medlemmene av TC forventet noe særlig salg mtp. skyhøye priser.

Og hvorfor selges kalif kun til medlemmer når kladdeark limt i sammen fort kan lages selv?

Endret av superseven
Lenke til kommentar
haha ein gameboy color+3spill til 3000

han må vere så ræve kjørt i håve så da går an

6228307[/snapback]

Du er ikke helt borte i rettskriving du heller?

Jeg for min del tror TC er no tull. :p

Virker slik på hele konseptet, priser og alt.

Tror også at denne posten blir stengt snart. (IBTL)

Lenke til kommentar

6228032[/snapback]

6228055[/snapback]

6228084[/snapback]

Spørsmålet var ikke om man måtte være medlem for å kjøpe noe, men om medlemmene av TC forventet noe særlig salg mtp. skyhøye priser.

Og hvorfor selges kalif kun til medlemmer når Kalif kan lages selv?

6228798[/snapback]

Vi selger Kalif hverken til medlemmer eller andre personer. Ved å bli medlem kan du lese alt om hva Kalif lages av og hvilke planter og tils. stoffer som besnyttes i denne smaksfulle kvalitetssigarett. Skuffende for deg, så lages Kalif ikke av kladdepapir.

Lenke til kommentar

Posten stenges.

Og...jeg sier det en siste gang...ser jeg flere slike threads så vanker det god kosing med meg...

Og...blir det mere reklamering fra Tord Companys så skal man sørge for at ansvarlig for "Tord Companys" skal få betale for reklameringen som skjer her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...