Lightningwolf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Noen av oss her fra forumet har nærmest overtatt denne live chaten helt. Feel free to use it. Den rettmessige eieren kommer innom i ny og ne for å ha en såkalt "møte" vi spammer ham og han ringer "faren" sin og etter 5 min er begge borte. Bare kom innom når som helst. Endret 1. juni 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er du sikker på at "den rettmessige eieren" i det hele tatt er logget på? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Skal vi ikke snart slutte det her? Hvor mange tråder er laget om Tord nå? Han fortjener en fik, men allikevel? Hm, ny side forresten... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Er du sikker på at "den rettmessige eieren" i det hele tatt er logget på? 6225039[/snapback] Nei vi har det nok for oss selv Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Fint at dere liker TC live-chat! Dette var virkelig godt å høre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Fint at dere liker TC live-chat! Dette var virkelig godt å høre. 6225231[/snapback] Har du prestert å lure oss alle? Lenke til kommentar
veos Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hah. Tok til å le litt, ettersom Tord Company selger bilder de faktisk ikke har kopirretten til? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Fint at dere liker TC live-chat! Dette var virkelig godt å høre. 6225231[/snapback] Har du prestert å lure oss alle? 6225253[/snapback] Dobbelbruker? Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Hah. Tok til å le litt, ettersom Tord Company selger bilder de faktisk ikke har kopirretten til? 6225259[/snapback] Vi selger ingen bilder som vi ikke eier kopiretten til. Husk at vår gamle side ikke gjelder. Og at alle som utgir seg for å være "Tord" i den populære chatten ikke er ekte. Endret 1. juni 2006 av tordcompany Lenke til kommentar
veos Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hahaha. Da bør du i grunn ta den ned fra nettet rimlig fort. Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Connecting...You're now chatting in tord\-company's chatroom ** b has joined the chatroom ** <HWMember1> haha <Torderentard> btw hva er den dritten her for noe? <R> Chat <asd> mange her jo ** b has left the chatroom ** <R> Seriøs Chat <HWMember1> <asd> hehe <Torderentard> hva handler denne drittsida om lissom?=p <HWMember1> Tord <asd> tord er buisness man <Torderentard> Ahh spamma av cookie drit av tord <asd> <lalz> hvem/hva i helvete er Tord? <Torderentard> kattesand reklame <Tord_Company> Slutt å kopiere navnet mitt, eller betal et depositum på 200NOK for å bruke navnet mitt på chatten. ** Torderentard has left the chatroom ** <asd> HAHA <lalz> heaheahea <HWMember2> LAL <R> Lmao <asd> depositum faktisk <HWMember5> Jeg heter Tord? <HWMember3> LOL <HWMember5> GI MEG 200KR FOR NAVNET MITT ** HWMember3 is now known as Tord ** <lalz> PLX! <HWMember5> SIDEN DIN MISBRUKRE NAVNET MITT <R> Jeg heter Arne <HWMember1> haha, skulla han ikke ha møte 21.30 eller noe? ^^ ** lalz is now known as Tord2 ** <HWMember1> skulle* <Tord> Annmeld meg <asd> /nick Tord3 ** k has joined the chatroom ** <asd> aha ** asd is now known as Tord3 ** ** Solar is now known as Tordenv ** ** HWMember1 is now known as Tord4 ** <Tord_Company> Jeg har faktisk copyright på denne siden. <Tord3> nei <HWMember5> menneh, jeg stikker, du skal få + for iniativet av å lage denne siden tord ** superseven has joined the chatroom ** <Tord_Company> OG på navnet mitt. ** Tordenv is now known as Solar ** <Tord> Vi ser det på bildene dine <Tord3> nei <k> Noen som vil taste med kåt bestemor på 83 år? ** HWMember5 has left the chatroom ** <Tord4> hahahaha <Tord3> asl? <R> tazte ** R has left the chatroom ** <Tord> Du ser stygg ut <Tord4> hvem? <k> Tord puler bestemora har videoopptak;) <Tord3> tord compay; kan ikke tenke meg du har spes. til venner <Tord4> hvem av oss? lolz ** k has left the chatroom ** <superseven> Lurer på hvorfor flere av de dyre varene fortsatt ligger ute for salg ... Er det fordi de er for billige? ** ThaRealTord has joined the chatroom ** <Tord_Company> HEI! Slike bemerkelser vil jeg ikke ha noe av. Hvis du vil ha et penere bilde av meg, så har vi et på tilbud nå til kun kr. 800.- <ThaRealTord> Så billig <ThaRealTord> tror jeg slår til jeg as <Tord2> voldsomt til popupz på denne siden <superseven> 800 kr er billig. <Tord3> hvem vil BETALe for og se deg a ** Doffen has left the chatroom ** <ThaRealTord> kan jeg få kontonumrene deres så dere kan få sponset meg litt? XD <Tord> 800 kr for å se det stygge trynet ditt? <Tord2> hvem ville ikke?!?!? RAWR <Tord4> hehe, vi kan lage en blogg med bilde av Tord (den ekte) ** kukukkuku has joined the chatroom ** <Tord> 7392947594 ** ThaRealTord has left the chatroom ** <kukukkuku> hei <Tord> kontonr mitt <Tord3> jeg regner med det er du som har tatt de bildene du selger ** Tord is now known as Wolf ** <Wolf> Nope sikkert ikke <kukukkuku> hvem er den ekte trod? <Tord_Company> Vent litt, pappa kommer snart på nå, så kan han hjelpe meg litt mer på chatten. <kukukkuku> lol pwn ** tori has joined the chatroom ** <Tord2> hahaha ** Tord3 is now known as Pappa_Tord ** <tori> haha <tori> den der infoen ** Tord4 has left the chatroom ** <tori> lol <Pappa_Tord> Hei. ** kukukkuku is now known as Mamma_Tord ** <Mamma_Tord> hei <Pappa_Tord> jeg er pappen til tord:) ** Tords_pappa has joined the chatroom ** <Tords_pappa> nei jeg er ** homogutt11 has joined the chatroom ** <Mamma_Tord> pule pappa tord? <Tords_pappa> :P <Wolf> Yeah right <Solar> [email protected]:Vi selger ingen bilder som vi ikke eier kopiretten til. Husk at vår gamle side ikke gjelder. Og at alle som utgir seg for å være "Tord" i den populære chatten ikke er ekte. ** homogutt11 is now known as Marte1 ** ** tori has left the chatroom ** <Pappa_Tord> yeyeæ ** Marte1 is now known as Marte ** ** hej has joined the chatroom ** <Marte> Hahahaha ** Tords_pappa is now known as HW1 ** <Marte> Jeg ler dessverre evig lenge. ** Tords_far has joined the chatroom ** <Mamma_Tord> *pule i chatten til min sønn* <Marte> For en underholdning. <hej> hehe <Pappa_Tord> men foreslår at vi ikke bruker chatten hans jeg, da vil han nesten føle seg populær <Tords_far> Hei Tord <Wolf> Hehe <HW1> åje, sørg for å poste logg på HW, da, noen <HW1> <Tord_Company> Hei pappa <hej> tihi <Mamma_Tord> hei mamma <hej> dette stnket <Wolf> oki jeg er på saken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Skjønner dere ikke at hele Tord Company bare er noe tull en gjeng med kompiser holder i live? De har laget en karakter, og kanskje et par til som de flyr rundt med og har det moro med. Tingene de selger på hjemmesida er bare hysterisk fjas. Som f.eks. å komme inn på chatten der og late som de ikke kan noenting. Den der "faren" som er dataingeniør gir etter for alle klisjeer. Ingen er så totalt tett i pappen som dere får disse karene til å fremstå. Jeg for min del, tror de driver like mye gjøn med dere som dere tror dere gjør med dem. Vedder ganske hardt på at de satt og lo seg fillete mens "pappa" forklarte at han måtte legge chatten tilbake på intranett. Hver gang dere tror dere er "lure" og "tar dem" er det dere selv som blir lurt. Tenk på det. Endret 1. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
veos Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jo, kan stemme det. Brukeren her på forumet er i allefall ikke ekte. Men det er uansett hysterisk morsomt. -Eller, det var det en gang i tiden! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jo, kan stemme det. Brukeren her på forumet er i allefall ikke ekte. 6225381[/snapback] Det tror jeg faktisk han er. Jeg ga han link til forumet over MSN, og samme dag dukket han opp med den brukeren. Etter at diskusjonene tok litt av, så bestemte han seg for å passordbeskytte siden, dette ga han klar beskjed om på forumet, SÅ ble siden passordbeskyttet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tord har da flere ganger påpekt i den første TC-tråden at gjesteboken ble stengt pga. HW.no-forumet. Vet ikke om TC er ekte eller ikke, men om det var ment for å være latterlig, hadde det nok vært mer karikatert, og mer frivillig humoristisk, som f.eks. Save Toby. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Det kan aldri være ekte, alle figurene der er karikaturer på sitt vis. Denne "faren" avslører seg selv ved å etterleve ALLE klisjeer datakyndige har om "liksom-datakyndige foreldre". Jeg tror de er bare en kompisgjeng som syns det er moro å tulle med "de slemme hw-folkene" Endret 1. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Solarsandreaccount Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 TC er nok ekte, men er ikke sikkert loggen min er det. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg tror de er bare en kompisgjeng som syns det er moro å tulle med "de slemme hw-folkene" 6225446[/snapback] Men siden ble vel først kjent på hw via denne tråden. Så kom det over til Humor, med en laaaaang tråd, hvor Tord selv begynte å diskutere etterhvert. Siden har vel ikke forandret seg så veldig fra første gang noen linket til den her, så da kan del vel ikke være for å tulle med hw-folkene. Men den live-chaten er det nok mye tull med, ja. Edit: Dette er vel den første posten om TC? Så, to dager senere kom denne tråden. Endret 1. juni 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) På livechatten kan jo hvem som helst logge på som Tords_pappa eller Tords_mamma og leke. Så jeg tror ikke dere burde ta noe av det for god fisk, for å si det sånn. Og spesiellt når dette ble kjent i denne tråden. "Logge inn som Tord og leke tulling litt" Endret 1. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 På livechatten kan jo hvem som helst logge på som Tords_pappa eller Tords_mamma og leke. Så jeg tror ikke dere burde ta noe av det for god fisk, for å si det sånn. Og spesiellt når dette ble kjent i denne tråden. "Logge inn som Tord og leke tulling litt" 6225531[/snapback] Det står vel over chatten at ingen fra TC kommer til å være pålogget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg