AndersT2 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg tenker på å oppgradere min HTPC og tenkte da å prøve å selge mitt gamle HK med diverse ting. Hovedkortet er at Abit IT-7 som har plass til 12 IDE enheter. Derfor kaller jeg det en Server PC, fordi jeg tipper den er mest aktuell for de som vil ha en nedlastings server ved siden av med god lagrings kapasitet. Den tåler dessverre maks harddisker på 120 GB, hvis noen ikke får til noe annet på den. Med HK så følger det: Pentium 4 - 2.8 GHz/800 FSB 1 GB Twinmos RAM - 2x512 PC2700 (støtter ikke høyere hastighet) Sapphire Radeon 9800 Pro skjermkort med Zalman VF700 kjøler Chieftech 360 W PSU. CPUen klokker ganske bra, jeg kjørte den uten problemer en stund på 3.1 GHz. Bra klokking er det også muligheter for på skjermkortet. HK er ca 3 år gammel, men CPU er ca 2 år gammel. Har aldri opplevd stabilites problemer. De eneste er egenskapte. Hva tror dere noe slikt kan gå for? EDIT: Endret emne tittel. Endret 2. juni 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ingen som har anelse? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis du har klokka det går prisen fort ned, eg ville prøvd å solgt det som enkelt-delar for å få opp prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå