Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Community Manager Høres proft ut. Hva skal du drive med da egentlig? Slutte å gi folk advarsler på forumet ? Sikter til en av mine første poster på forumet der Simen satte meg på plass =) Endret 5. juni 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Første posten til Simen1: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...2532entry2532 Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Kan bare si meg enig i det som har blitt sagt allerede - Jeg kan ikke tenke meg noen bedre skikket person enn Simen1 til denne jobben. Gratulerer! Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 All hail Simen1 Er bare å grattulere med den nye "jobben". Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Grattiz da Simen1 Hvorfor brukte du ikke brukernavnet Sim1 istede for simen1? Med simen1 blir det lissom "Simenen" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor brukte du ikke brukernavnet Sim1 istede for simen1? 6259936[/snapback] Fordi det allerede var tatt. Og det var faktisk tatt av meg selv da jeg registrerte meg et halvt år tidligere. I mellomtiden glemte jeg passordet så jeg fikk ikke brukt Sim1. I etterrtid så synes jeg også Simen1 ser litt mer seriøst ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor brukte du ikke brukernavnet Sim1 istede for simen1? 6259936[/snapback] Fordi det allerede var tatt. Og det var faktisk tatt av meg selv da jeg registrerte meg et halvt år tidligere. I mellomtiden glemte jeg passordet så jeg fikk ikke brukt Sim1. I etterrtid så synes jeg også Simen1 ser litt mer seriøst ut. 6259995[/snapback] Hehe, og jeg som tenkte å skrive et innlegg om at Sim1 så ut som et fjortiss-brukernavn, flaks jeg lot det være da AtW Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Din første oppgave Simen1 Jeg har i lengre tid vudert å skifte navn, da mitt brukernavn for lett kan forveksles med mitt virklige navn. Ønsker å være mer anonym her på hw. Kan du sørge for å skifte mitt brukernavn til Simen2 ? Har allerede avataren klar U fix? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Din første oppgave Simen1 Jeg har i lengre tid vudert å skifte navn, da mitt brukernavn for lett kan forveksles med mitt virklige navn. Ønsker å være mer anonym her på hw. Kan du sørge for å skifte mitt brukernavn til Simen2 ? Har allerede avataren klar U fix? 6260027[/snapback] Ha ha ha...den var dagens Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe. Ja, Sim1 høres litt SMS-fjortis ut. (Godt jeg ikke gikk videre med det da ) Øivind: Simen2 er ledig ja. Samtidig ser jeg at oivind_dah1e er ledig til meg Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Gratulerer så mye, Simen1! Ny farge på brukernavnet og allting! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Høres bra ut, og rett mann for jobben tror jeg. En av de virkelig pådriverne her omkring. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Grattis Simen1. Ikke aner jeg hvor du fåt det fra, men du kan mye om alt Det er ikke lite jeg har lært av deg og ATWindsor. Godt å ha ressurspersoner rundt seg til enhver tid. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Grattis jeg kan bare håpe på at jeg får en høy stilling her en vakker dag:P Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Simen1 er den mest aktive her på diskusjon.no. Skulle nesten tro at han spamet dagen lang siden han har så mange innlegg (nesten 20.000). Men grattis (nei, ikke gratis is). Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Grattis jeg kan bare håpe på at jeg får en høy stilling her en vakker dag:P 6323398[/snapback] Spesielt med den geniale tråden du lagde i musikk-avdelingen... :!: Genialt! Er vel ikke lenge siden du kom hit når jeg ser på antall poster? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Hurra "vi" har en femtekolonist innenfor moderatorenes rekker. Gratulerer med ny "day-job" simen1 ! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg skal kalle meg for SimenHW jeg nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Kjenner deg ikke, men det er helt sikkert fortjent! Gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå