Ueland Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Til informasjon har Simen Olsen, AKA Simen1 blitt nå blitt Community manager. Det betyr at han er en av de dere kommer til å få tilbakemeldinger fra rundt omkring, da han nå og er medlem av vårt forumstyret vil dere og få svar fra han eller en av oss andre når dere sender e-post til oss Forhåpentligvis vil denne utvidelsen i staben sørge for at vi blir enda flinkere og raskere med å komme med tilbakemeldinger til dere brukere. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Mange brukere vil nok bli glade for dette. Mange har jo luftet sin frustrasjon angående tilbakemeldinger, og Simen vil helt sikkert være riktig mann til jobben . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ey! Simen1 er rød nede på linja! Grattis! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer... Er vel en av de få som burde hatt denne jobben, så dette skal nok bli bra. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer Simen1! Dette tror jeg blir bra.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Takker Rødt navn er tøft Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Supert! Han er vel en av de flinkeste her på forumet, og er vel et godt eksempel for resten av moderatorene. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Man kan jo ikke si annet enn at det ligger skills og hardt arbeid i den gutten^^ XD Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så mye. Jeg ser jo helt klart hvorfor Simen1 er valgt. Ved eventuelle uttalelser har han jo så lange innlegg med grafer og lange avhandlinger at folk dropper ut før de har lest 10% av innlegget. Når hardware innser at de ikke lenger har noen argumenter eller rett og slett har mistet pusten setter de inn kongen på lange utdypende innlegg! Dette kverker enhver diskusjon Dette bildet ble tatt i Trondheim for noen uker siden. Uoffesielle rykter skal ha det til at det er Simen1. Jeg regner med at det følger med litt ny hw i denne stillingen? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Øivind: Genialt! :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Der ble jeg busted Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer. Et godt valg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Neida Jeg er meget godt fornøyd med valget av Simen1. Endelig er han kvitt sine 10% warn Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvem er forresten i forumstyret? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Tor Steinar Tangedal Daniel Rødskog Gøran Alexander Børvik Tor Henning Ueland Tor Erik Linnerud Vegard Larsen Erik J. Nilsen "Mafo" Henrik Salthe Og nå Simen Olsen Siden forumstyret er instansen for det meste innenfor forumet er det da følgelig forskjellig aktivitetsnivå blant de forskjellige medlemmene. Det at de fleste og har andre arbeidsoppgaver sørger jo og for at de må prioritere det. Derfor valgte vi nå å få inn Simen og i gjengen. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 "Mafo", er det en sånn superhemmelig agent som spionerer på div andre forum? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer, dette var vel fortjent! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer med jobben simen1, den var velfortjent. Nå vet jeg hvem jeg skal snakke med neste gang. :-D Stå på videre. Frankei Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor mye måtte du betale for å bli rød nederst? Var du bruker-mod på visse deler av forumet før eller hele? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Simen hadde alle retigheter som SM-mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå