CMOTDibbler Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 https://prisguiden.no/product.php?p...6039#userReview Jeg har lyst på denne PSU'en, men ikke alle LEDlysene som følger med. Kan jeg skru den opp og fjerne LED'ene på noen måte? Også om de er inni vifta? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Eller en enda enklere løsning - bare male diodene svarte med en liten pensel. Da lyser de ikke stort mer hehe... de-jallifisert! =P -Stigma Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 men hvorfor ikke bestille en PSU som MIST eller Fortron/Source! Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg er etter en PSU som er så stille som mulig. Bråker Fotron/Source mye i forhold til MIST? https://prisguiden.no/product.php?productId=21928 Endret 1. juni 2006 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Men MIST er dobbelt så dyr, vil det være verdt det? Er det snakk om mye støyforskjell? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ja det er verdt det, og at kablene på MIST er Sleevet. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg har nettopp installert nytt hovedkort og psu her. Jeg kjøpte en av de to siste 500watt Mist psu'ene som Netshop hadde nå. Jeg la øret helt inntil, og kunne såvidt høre viften gå rolig rundt. Helt fantastisk. En helt annen verden. Hadde det ikke vært for at chipset vifta på hovedkorta lager en konstant støy hadde jeg sagt nå at jeg har lydløs pc. Men en ting som er noe pussig. Den ekstra 4 pin 5 volt ledningen kom med 2 hoder på ledningen.. Hva er greia med det liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå