arna Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Finnes det noen internett cafeer i kristiansand? Tenker da mer på cafèr som er mer beregnet på å spille og ikke 100% surfe Har søkt litt rundt på nettet men har ikke funnet noe ennå desverre .. :\ Lenke til kommentar
dapre Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 En gang i tiden var det en øverst i Dronningens... Lenke til kommentar
arna Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 En gang i tiden var det en øverst i Dronningens... 6224778[/snapback] Jasså? Vet du hva den het? evt hvor jeg bør ta kontakt for å finne ut slike ting? Fant en internett-cafe som het www.netzone.no, som sist var oppdatert i fjor september. Men når jeg prøver å ringe får jeg beskjed om at telefonnummeret ikke lenger er i bruk :\ Anbefaler til andre ? Lenke til kommentar
dapre Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Jasså? Vet du hva den het? evt hvor jeg bør ta kontakt for å finne ut slike ting? Hakke peil dessverre. Den lå tvers over veien fra Narvesen (som ikke er der lenger) øverst i Dronningens... Hva med Samsen kulturhus ? Lykke til med søket Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Det er en nettcafe i Mandal viss du gidder.. Den er ganske bra syns jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå