ViVentis Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Siden mange her har kjennskap til navnet Tord, og forbinder det med en god latter, så poster jeg denne under "Humor". Det som er at jeg ikke kan si meg overbevist om at tordcompany.tk er ekte, jeg vil ikke se bort i fra at dette er en "falsk" side plantet av noen som er interesert i mange treff og gratis annonseplass. MEN: Om denne siden/gutten skulle vise seg å være ekte, så må d da være mulig å finne ut hvem det er. Han skal jo ifølge siden bo i Trondheim og være 15 år. Vi har jo bilde, selv om navnet ikke trenger å stemme. Trøndere: Ta opp jakten på Tord, og finn ut hvem det er. Hadde vært utrolig kult å fått bekreftet at dette er sant. Men husk at vi ikke vil slenge ut noen form for personalia her. Det blir å dra den litt for langt. -Let the hunting begin! EDIT: Fikset link Endret 1. juni 2006 av ViVentis Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 da er 27 tord i trondheim, med egent tlf.nr Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) da er 27 tord i trondheim, med egent tlf.nr 6224690[/snapback] 29. Gulesider.no De det er oppgitt stilling på, eller hustelefonnr. er bare å utelukke. Endret 1. juni 2006 av ViVentis Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tord K. B. er det han kaller seg selv. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Ingen so heiter Tord noke på k, noke på B EDIT: Går jo an å legga han til på msn og spørra då! :!: [email protected] Endret 1. juni 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg kunne ha fått leiemorderen min til å spore han opp, men da vil jeg få blod på hendene. Uansett, hvorfor skal dere finne ut hvem han er? Ring Tv2 hjelper deg istedet så løser de problemet. Tviler på at den siden der er så veldig legitim. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 aner jeg at denne tråden kommer til å bli stengt fortere enn... fort Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du kan ikkje sende ein mail og spørre vel? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Trur me stenger denne Det kjem ikkje noko godt ut av slikt, og har nokon tenkt på konsekvensene av at ein eller anna uskyldig Tord blei hengt ut på den måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg