Neophus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg skammer meg nesten over å være homo når jeg ser de gutta her... Er så lei av at det alltid skal bli fokusert på bare (unnskyld utrykket) guttefittene i så å si alle homoreality-show. :/ Det er faktisk de av oss der ute som ser ut som menn, oppfører oss som menn, og som pisser oppreist! Men gud forby at media skal fokusere på oss. *sukk* Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg håper ikke at denne serien vil skape fordommer hos noen, men man vet aldri. Regissørene sier selv at de har gått bevisst inn for å finne de mest feminine guttene i Skandinavia. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Mamma fikk store øyne da han skalla fyren fra Danmark dro opp den svære buttpluggen sin. 6231950[/snapback] Ble litt sjokka. Skal man stikke den opp i røven? Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) nei fysj, får frysninger av den serien. Endret 5. juni 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå