iMono Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dårlig tittel, menmen. Hva synes dere om den nye koseserien på TVNorge? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Så bare første episoden hos en kamerat, men serien stinka jo skuespill. Ting var for opplagt og tilrettelagt til at jeg tror at det er ekte. Joa, ekte folk, ekte skole osv, men en stor del er nok koreografert (eller hva det nå heter). Dette syntes jeg iallefall fjernet størsteparten av "appeal"-et til serien. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Drillinstruktøren er nok instruert til å være skikkelig jævlig, men personene og opplevelsen deres er nok ekte. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Haha, kjempemorsom serie. Gay Army = . Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Han hovedfyren virker faktisk litt sympatisk. Kanskje han synes synd på dem? Det var morsomt når de skulle sjekke bagene til rekruttene. Omtrent alle hadde dildoer og buttplug'er med seg i bagasjen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er morsomt å se på det Men ikke noe jeg følger med på liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Drillinstruktøren er nok instruert til å være skikkelig jævlig, men personene og opplevelsen deres er nok ekte. 6224627[/snapback] Jeg er ganske sikker på at D.I.s er jævligere i f.eks. US Marine Corps. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hehe! så litt av gårdagens episode, holdt på å le meg ihjel :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Såg første episoden og lo hardt! Nei og nei så mye styr de hadde med seg i de koffertene/baggene altså :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Synes serien var litt artig, jeg. Innovativ. Skuespill tviler jeg på at det er. De har jo hentet de verste homoene i norden. Eneste minus er at når jeg først finer en navnebror på TV, må det være en homo. Ikke bare er det en homo. Det er en homo somer den verste av alle homoene. Dessuten er han tjukk også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Synes serien var litt artig, jeg. Innovativ. Skuespill tviler jeg på at det er. De har jo hentet de verste homoene i norden. Eneste minus er at når jeg først finer en navnebror på TV, må det være en homo. Ikke bare er det en homo. Det er en homo somer den verste av alle homoene. Dessuten er han tjukk også. 6228821[/snapback] HAHA! Ja han var fæl! Sitter vel mange stolte foreldre rundt om i disse dager Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Synes serien var litt artig, jeg. Innovativ. Skuespill tviler jeg på at det er. De har jo hentet de verste homoene i norden. Eneste minus er at når jeg først finer en navnebror på TV, må det være en homo. Ikke bare er det en homo. Det er en homo somer den verste av alle homoene. Dessuten er han tjukk også. 6228821[/snapback] hehe.. litt genialt når de satt og gjorde nippeln hans stiv på gårdagens episode :!: Endret 2. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Så episoden i går..Var noen morsome sekvenser men var ikke kjempeimponert... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Syns det er bra jeg . Holdt på og daue av latter da Runar( Elle hva han heter) skulle skyte med gevær.. :!: Fy faen så bra Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Latterlige folk.. Skjønner ikke at noen kan være sånn til vanlig. Men ellers, liten letdown at det hele skjer i danmark, og ikke i USA. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Mamma fikk store øyne da han skalla fyren fra Danmark dro opp den svære buttpluggen sin. [Dialekt] KE DET DER E FERR NÅ?![/Dialekt] Endret 2. juni 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Drillinstruktøren er nok instruert til å være skikkelig jævlig, men personene og opplevelsen deres er nok ekte. 6224627[/snapback] Jeg er ganske sikker på at D.I.s er jævligere i f.eks. US Marine Corps. 6227709[/snapback] Det får jeg virkelig håpe, ellers er det ikke mye håp for USMC. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Huff helt unedøndig serie dette. Holdt ut i 5 min før TV`en ble skurr av. Hadde det vært lesber hadde det vært noe. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Huff helt unedøndig serie dette. Holdt ut i 5 min før TV`en ble skurr av. Hadde det vært lesber hadde det vært noe. 6235301[/snapback] tror ikke det hadde vært like kult med lesbiske jenter, sånn utsendemessig ja, men lesbiske jenter bruker å være som helt normale jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå