EspenE Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Har nå brukt et par timer sammen med "hybelboeren" og forsøkt å få han (eller hun) til å gi meg noe tilbake. Kan ikke si at modellen er villig til noe særlig samarbeid. Matauk er det som står i hodet på fjærballen. Hvordan gripe denne saken an. Jeg tillates å komme ca 2,5 meter innpå hybelen før fugger'n blir borte. Lagt til et til der han har fullført svingen. Endret 2. juni 2006 av EspenE Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Syntes dette var virkelig flott. Ser at fuglen står helt still i lufta.. Og rett ved siden av boksen sin også. Virkelig morro å se. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Meget bra bilde, vet selv at det er utrolig vanskelig å fange slike småfugler i luften uten at det blir uskarpt. Men her sitter alt meget bra. Et av de bedre fuglebildene jeg har sett her på akam iallefall. Kunne kanskje ha kuttet litt på venstre siden, i hjørnet "kortveggen" og "langveggen". Men meget bra tatt! Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 utrolig tøft bilde. Bra jobba Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kva slags kamera er det du bruker? Om du har kamera med funksjon som tar *mange* bilder på kort tid, så hadde det sikkert vore tøft å sett "heile" innflygninga til fuggelen. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kva slags kamera er det du bruker?Om du har kamera med funksjon som tar *mange* bilder på kort tid, så hadde det sikkert vore tøft å sett "heile" innflygninga til fuggelen. 6235761[/snapback] Nikon D50 er brukt på de bildene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kamera er ikke så intressant, hvilket objektiv ;D Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Sigma 70-300mm f:4-5,6 APO DG Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Om du har kamera med funksjon som tar *mange* bilder på kort tid, så hadde det sikkert vore tøft å sett "heile" innflygninga til fuggelen. 6235761[/snapback] Jeg klarer ikke å ta seriebilder av dette motivet. Fuglen er liten og vanvittig kjapp så jeg klarer ikke å følge. Derfor blir det å forhåndsfokusere på et punkt og håpe jeg trykker i rette øyeblikk. Har tatt mange bilder av en naken fuglekasse, kun et nebb eller en enslig halefjær... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Sigma 70-300mm f:4-5,6 APO DG 6236687[/snapback] oi, ganske bra resultat da Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 må si dette er flotte bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå