abene Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Google Toolbar er nå blitt oppdatert med en rekke nyheter. Du kan blant annet finne frem bokmerker du ikke husket at du hadde. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Synes å huske at det ble inkludert noe uggent loggsystem for ikke så lenge siden... ihvertfall noe som gjorde at jeg fortsatte å bruke en gammel versjon av toolbaren. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 er det mange som bruker sånne toolbarer uans? Syns det bare er stygt og lite nødvendig jeg.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Sålenge en enda bruker IE så er de vel fremdeles nyttige skulle jeg tro... Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 hmm åja, daså.. Kan hende det er mer hjelpsomt der, bruker ikke det så... Lenke til kommentar
AOe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Enig med beneiro syns det er bare mas Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er den eneste verktøylinjen jeg kunne tenkt meg, men jeg klarer meg utmerket uten. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Innmating? haha, trodde det her RSS jeg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 De fjerna google toolbar på skolen Før var det bare å trykke tab 2 ganger skrive inn søkeord og enter. Men nå... tab -> www.google.com -> (ukjent antall tabber) -> søkeord -> enter Hjemme har jeg firefox, så der er det ikke noe problem ^^ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Innmating? haha, trodde det her RSS jeg 6225710[/snapback] Haha, jeg trodde det hadde noe med google-accounts og en samleside for "sider du abbonerer på". Jeg tror den oversettingssiden dere har bruk trenger litt manuell hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå