DevilDave Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vel, tittelen sier vel seg sjøl. jeg prøver å streame musikk og bilder fra pc'en til 360'n men den finner ikke PC'n. Jeg får bare en teit error(Can't find any computers runnimg Windows Media Connect. Try Testing your connection.). jeg har XP SP2 og WMC 2.0 som er på og jeg har konfigurert brannmuren. Så har jeg prøvd alt jeg kan komme på og har finni på nettet. På vedlegget kan du se åssen jeg er kopla opp mot PC'n Takker for alle svar PEACE## Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 du må finne alle PC'en på nytt ved å trykke på "Find other computers" elns... funker fint hos meg Lenke til kommentar
DevilDave Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg har prøvd alt mulig rart, når jeg ser etter andre PC'er så finner den ingen. er det noe problemer å kople via en switch? for hvis jeg kopler Xboxen og PC'n sammen med en vanlig(ikke krysset) kabel, så funker det, men da har jeg ikke internet så da er jeg like langt.. PEACE## Endret 18. juni 2006 av DevilDave Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har prøvd alt mulig rart, når jeg ser etter andre PC'er så finner den ingen. er det noe problemer å kople via en switch? for hvis jeg kopler Xboxen og PC'n sammen med en vanlig(ikke krysset) kabel, så funker det, men da har jeg ikke internet så da er jeg like langt..PEACE## 6329314[/snapback] Jeg har koblet 360 og Media Center PC'en min sammen med hjelp av Router... så da skal det funke like bra med Switch Jeg regner med at du har satt opp skikkelig kobling mellom den PC'en du skal koble til? Altså, har samsvarende kode på PC og 360 osv... Du har også lastet ned programmet som trengs for å koble disse sammen? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har du satt WMC til å godta 360-en? Den slipper nemlig ikke alt inn uten videre. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har du satt WMC til å godta 360-en? Den slipper nemlig ikke alt inn uten videre. 6332032[/snapback] Har du Norsk XP? Hvis du har det gå hit Har du engelsk gå hit Last ned WMC der. Det er den eneste jeg har fått til å virke med min Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den funker ikke hos meg. Lastet den ned, og når jeg trykker på den, pakker den ut noe også slutter den. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den funker ikke hos meg. Lastet den ned, og når jeg trykker på den, pakker den ut noe også slutter den. 6337071[/snapback] Hmm... Prøvd å restarte for så å prøve på nytt? Lenke til kommentar
DevilDave Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 jeg har engelsk XP men lasta ned det norske greiene. har det så mye å si? prøver det når jeg kommer hjem igjen(det engelske) d burde da ikke ha noe å si. jeg har satt den til å godta alt. det går også når jeg kopler direkte, altså ikke via router eller switch PEACE## Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Du må laste ned MC extender ( windows media connect ), det finner du her http://www.xbox.com/en-US/pcsetup Hvis du ikke allerede har gjort det da Endret 6. juli 2006 av Vortexsurfer1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 XBOX 360 og PC kjører samme IP-range går jeg ut ifra? Lenke til kommentar
DevilDave Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 eehm, veit ikke helt hva det er. den lokale ip'n t PC'n min er 192.168.0.4 trur xboxen er 192.168.0.5 eller 192.168.0.6 har d noe med d å gjøre? PEACE## Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 skal vere riktig LAN ip det da.. har lest noe om switsher men trur det bare var at splittere ikke kunne snakke sammen (altså at switscher kan snakke sammen). Altså skal ikke vere noe problem med sitchen. her har jeg laget en liten liste over ting du må gjøre: #1. Innstallere windows media connect v.2.0 #2. Tillate Xbox 360 til mappedeling #3. Gå på deling og legg til mappen du vil dele. #4. Gå på innstillinger og "start mappedeling" #5. Gå på Xboxen og velg mediet du vil spille av. Velg "Computer" og velg hvilken maskin #6. Da skal det forhåpentligvis fungere Lenke til kommentar
troner87 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Har litt av samme problemet. Det funka i begynnelsen, men så begynte jeg å knote og måtte innstallere Windows Media Connect på nytt. Da fikk jeg ikke opp det steget hvor man måtte skrive inn de 8 siffrene - noe jeg heller ikke får opp mer. Har prøvd å fjernet alt som har med det å gjøre (transcode 360 også). Jeg føler at 360 ikke finner pc'en fordi jeg har feil kode. Det finnes ingen plass i registeret hvor man kan endre koden(altså de 8 siffrene) eller noe da? Har sjekka litt selv, men klarte ikke å finne det igjen. Endret 7. juli 2006 av troner87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har prøvd å laget en guide til hvordan man skal få WMC til å virke. Den er kun testet mellom PC til 360 (ingen mellomledd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå