Gå til innhold

Kjøp av bærbar, har 3 stykk å velge mellom!

Anbefalte innlegg

Hei

Igjen så spør jeg her etter råd.Min kjæreste skal ha seg en bærbar pc.

Hun skal bruke pc `en til skole, photoshop, bilderedigering generelt og annet vanlig data bruk :)

Acer Aspire 3004LMI : Er en nyere model av Acer Aspire 3003LMI (bestselger og testvinner) det er samme maskin, bare kraftigere og bedre.

AMD sempron 3100, 15", 80GB harddisk, 512 MB ram, DVD brenner og trådløst nettverk

Acer Aspire 3633WLMi

Acer Aspire 3023

Hvem av disse bør hun velge ?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har bygget din egen pc selv klarer du å sette inn en rambrikke selv tror jeg.

Det sitter som regel rett under et lokk på undersiden.. Finnes "guider" av flere som har gjort det her tror jeg.

6224345[/snapback]

Hva slags rambrikke følger med da ? Det finner man sikkert ut, men hvis garanti ryker ved åpning så er det lite vits.

Noen som vet hvor mye ekstra de tar ? Sender en mail til de senere om jeg ikke får svar her :)

Lenke til kommentar

Fant ut at psdata.no tar 95 kr. for å sette inn mer ram. Står på siden deres under "tilbehør" på bærbare pcer :)

Så veit du hvertfall det.

Si ifra da du har bestemt deg for hvilken pc du/hun skal ha. Så skal jeg/eller noen andre her si hvilken rambrikke som passer!

Edit: SO-dimm 2700 brikke på 333mhz som sitter i Acer Aspire 3004LMi maskinen koster fra 375 og oppover for en 512 brikke.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...