KenBjork Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Trenger nytt headsett da katta "spist opp" det gamle. Skal brukes foran pc`n. Mest spilling og musikk, noe film. Hel dekkende og så god lydkvalitet som mulig for maks 250.- !! Jah selvfølglig så behagelig som mulig. Endret 1. juni 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Skulle til å si "Icemat Siberia" med en gang jeg så trådtittel, men da må du opp i 500 kr. Besøk internettsider som f.eks Komplett, og les kommentarer og anbefalinger av folk som har kjøpt produktet. Står mye som kan hjelpe deg der Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 ok du, thx. Er min bedre halvdel som bremser på prisen her skjønner du.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ok du, thx. Er min bedre halvdel som bremser på prisen her skjønner du.. 6224348[/snapback] Hehe. Men hvis du av en eller annen grunn skulle finne på bevege deg opp i prisklassen, så ikke nøl med å kjøp Icemat Siberia. Aldri hatt et så bra headset før. Ser grusomt ut da.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 sennheiser pc150 er et godt valg 600kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå