FenrisC0de Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Etter amobil.no's lille design oppgradering kommer "Forumvalg" menyen i veien for "Skriv inn ditt innlegg" feltet. Slik at når du skal skrive ett inlegg ser du ikke den ytterste delen av feltet, slik at det blir litt gjetting på hva du egentlig har skrevet før du faktisk poster artikkelen. Dette fører jo egentlig ikke til mer enn et par meget stygge skriveleifer her og der, men fortsatt litt upraktisk. Jeg bruker Opera 8.53. Vet ikke om dette skjer med IE, men problemet oppstår ihvertfall både med laptoppen og min stasjonære PC. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Etter amobil.no's lille design oppgradering kommer "Forumvalg" menyen i veien for "Skriv inn ditt innlegg" feltet. Slik at når du skal skrive ett inlegg ser du ikke den ytterste delen av feltet, slik at det blir litt gjetting på hva du egentlig har skrevet før du faktisk poster artikkelen. Dette fører jo egentlig ikke til mer enn et par meget stygge skriveleifer her og der, men fortsatt litt upraktisk. 6224177[/snapback] Mener du dette (se vedlegg)? Har vært sånn lenge hos meg (FF 1.5). Er på snakk om en manglende grense (husker ikke helt hva det heter i CSS), men allikevel irriterende. Kan gjøre som meg å merke teksten så den er lesbar. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 det er det jeg mener ja Bare at i Opera er ikke teksten lesbar i det hele tatt, ettersom den forsvinner helt under panelet Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Enig. Jeg bruker opera og det er ganske plagsomt. Bruker heller "Fast Reply" så slipper jeg å stresse med det Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Heisann Har satt drift på saken, det burde ordne seg i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jupp, nå er ikke forumvalget i veien lenger. Det er nemlig borte Hvis jeg angriper F5-tasten kan det hende at den kommer innimellom, men som oftest så er den borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå