Gå til innhold

Amobil.no: Posting i Amobils forumdrakt er nå kinkig

Anbefalte innlegg

Etter amobil.no's lille design oppgradering kommer "Forumvalg" menyen i veien for "Skriv inn ditt innlegg" feltet. Slik at når du skal skrive ett inlegg ser du ikke den ytterste delen av feltet, slik at det blir litt gjetting på hva du egentlig har skrevet før du faktisk poster artikkelen. Dette fører jo egentlig ikke til mer enn et par meget stygge skriveleifer her og der, men fortsatt litt upraktisk.

Jeg bruker Opera 8.53. Vet ikke om dette skjer med IE, men problemet oppstår ihvertfall både med laptoppen og min stasjonære PC. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter amobil.no's lille design oppgradering kommer "Forumvalg" menyen i veien for "Skriv inn ditt innlegg" feltet. Slik at når du skal skrive ett inlegg ser du ikke den ytterste delen av feltet, slik at det blir litt gjetting på hva du egentlig har skrevet før du faktisk poster artikkelen. Dette fører jo egentlig ikke til mer enn et par meget stygge skriveleifer her og der, men fortsatt litt upraktisk.

6224177[/snapback]

Mener du dette (se vedlegg)?

Har vært sånn lenge hos meg (FF 1.5). Er på snakk om en manglende grense (husker ikke helt hva det heter i CSS), men allikevel irriterende.

Kan gjøre som meg å merke teksten så den er lesbar. ;)

post-87823-1149184551_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...