Judaz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Tror faktisk xbox som webserver ville fungert svært bra. Kanskje kommer jeg til å tenke litt mer utradisjonelt når jeg skal oppgradere "serverparken" neste gang. - Judaz - Lenke til kommentar
los_bordos Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 gjort http://www.hardocp.com/article.html?art=MjYz Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Orginaly posted by Judaz.Tror faktisk xbox som webserver ville fungert svært bra. Kanskje kommer jeg til å tenke litt mer utradisjonelt når jeg skal oppgradere "serverparken" neste gang. - Judaz - God idee.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Tror du trenger å modde xboxsen for å få det til, er ikke sikker men har nok lest det er jeg redd for. I sammenheng med at en internettside som solgte moddede bokser i stor stil ble stengt [ Denne Melding var redigert av: Admin'c på 2002-10-12 00:04 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Er det mulig å få innpå en hvilken som helst linux distro? Eller er det bare den spesialdesignede greien som finnes på "linux projektet's" side? Er det på noen måte mulig å få inn Lycoris Desktop/LX f.eks? (det hadde vært konge - den har jo til og med innebygd divx spiller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå