kryppe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Som tittelen på tråden sier, er jeg på jakt etter en ryggsekk til mitt canon 350D, hvor det i tillegg er plass til et 75-300mm canon objektiv og plass til litt ekstra stash. Ønskelig om ryggsekken er vanntett, skal ikke dykke med den, men bor i Bergen og vil gjerne kunne bruke den Ble vist en LowePro AW sekk hos FotoVideo som i tillegg hadde plass til en laptop, men er usikker på om det er det faktiske behov og tror kanskje den spesielle sekken blir for stor. (husker desverre ikke hvilken modell dette var, ca 1500,- kanskje?) Hva benytter folket til oppbevaring av objektiver som ikke er i bruk? Noen som kan anbefale meg noe objektiv vesker eller lignende? Slik at objektivet ikke samler mengder av støv.... kryppe Endret 1. juni 2006 av kryppe Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Lowepro Trekker og Zoom Loader serien i ymse varianter er god kvalitet. Kjøpes for ca halv pris på eBay. Objektiv oppbevaring: Neopren poser fra Zing (Kjøpt hos B&H) for mindre objektiv. Lens cases fra Lowepro for større objektiv (180 mm, 80-200) Lens Trekker 600 AW for STORT objektiv (300 f2.8 med TC, solblender og D2x klart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg