Mato Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) hei jeg er på utkikk etter en erstatnig for min trofaste Kiss Dp500 , og vurderer da en mcpc , dette vil jo gi meg enda flere fungsjoner + det jeg trenger mest , støtte for avspilling av nedlastet matriale på en enkel og grei måte . jeg ramlet over denne her i dag når jeg var (dama var ) og skulle kjøpe nye brennedvd'er . http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...437&view=prices sånn data messing så ser den helt ok ut , og for det meste er den bedre en den starsjonere jeg bruker til alt annet , det var og med fjernkontroll og et tråløst tastatur med pointstick ( virket meget bra ) maskinen kommer med en pre install av Xp home MC edition , dette så ut til og virke helt greit , erget meg litt over at det ikke var med en cd så jeg kunne instalere selv, så enten må jeg leve uten eller kjøpe en utenom :/ ( liker ikke og kjøpe ferdig instaler , det er altdids masse drit jeg ikke trenger og så mangler det jo ting jeg vil ha ) egnetlig kunne jeg tengt meg en pro ver , men det finnes vell ikke pro mc edition ? prisen på 8999 var og rimelig grei , ser at jeg får den andre plasser for ca 500 mindre , men jeg liker og handle i butikke , får jo varen med en gang og slipper og vente Endret 2. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 hehe det må jeg i , dette virker ikke akkurat som den mest aktive delen av forumet . hvorfår kunne ikke alle forume delene vært like aktive som ot baren `? hele 20 visniger på 3 dager :/ Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hei jeg er på utkikk etter en erstatnig for min trofaste Kiss Dp500 , og vurderer da en mcpc , dette vil jo gi meg enda flere fungsjoner + det jeg trenger mest , støtte for avspilling av nedlastet matriale på en enkel og grei måte . jeg ramlet over denne her i dag når jeg var (dama var ) og skulle kjøpe nye brennedvd'er . http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...437&view=prices sånn data messing så ser den helt ok ut , og for det meste er den bedre en den starsjonere jeg bruker til alt annet , det var og med fjernkontroll og et tråløst tastatur med pointstick ( virket meget bra ) maskinen kommer med en pre install av Xp home MC edition , dette så ut til og virke helt greit , erget meg litt over at det ikke var med en cd så jeg kunne instalere selv, så enten må jeg leve uten eller kjøpe en utenom :/ ( liker ikke og kjøpe ferdig instaler , det er altdids masse drit jeg ikke trenger og så mangler det jo ting jeg vil ha ) egnetlig kunne jeg tengt meg en pro ver , men det finnes vell ikke pro mc edition ? prisen på 8999 var og rimelig grei , ser at jeg får den andre plasser for ca 500 mindre , men jeg liker og handle i butikke , får jo varen med en gang og slipper og vente 6224024[/snapback] Hei! Den virker ok den men vis du skal kjøpe den så anbefaler jeg å kjøpe den her acer men jeg hadde godt opp noen tusen å kjøpt http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24557 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 hva er bedre med den , det er midre prosessord og boxen var ikke like pen . eneste plusset eg så var mulighet for et bedre skjermkort Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Grunnen til at prosessoren er litt svakere er fordi den er tiltenkt bærbare PC-er. Hva du vil ha av prosessorkraft og grafikk er jo opp til deg, og hva du føler du har behov for. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 jo men jeg så ikke hva jeg fikk for de extra pengen i alternativet . er jo klar over at det er en mobile prosessord , men det forsvarer da ikke en pris som høyere . eneste plusset jeg så var et det var mulighet for et bedre skjermkort . ellers så var det jo rimelig likt Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Bærbar Prosessor = ingen varme => ingen støy Er like mye kraft i begge maskinene Og Netshop maskina har et av de aller beste TV-korta som finnes Endret 7. juni 2006 av meanbean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå