Gå til innhold

skal kjøpe meg mediacenter , er dette bra ?

Anbefalte innlegg

hei

jeg er på utkikk etter en erstatnig for min trofaste Kiss Dp500 , og vurderer da en mcpc , dette vil jo gi meg enda flere fungsjoner + det jeg trenger mest , støtte for avspilling av nedlastet matriale på en enkel og grei måte .

jeg ramlet over denne her i dag når jeg var (dama var :p ) og skulle kjøpe nye brennedvd'er .

http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...437&view=prices

sånn data messing så ser den helt ok ut , og for det meste er den bedre en den starsjonere jeg bruker til alt annet , det var og med fjernkontroll og et tråløst tastatur med pointstick ( virket meget bra )

maskinen kommer med en pre install av Xp home MC edition , dette så ut til og virke helt greit , erget meg litt over at det ikke var med en cd så jeg kunne instalere selv, så enten må jeg leve uten eller kjøpe en utenom :/ ( liker ikke og kjøpe ferdig instaler , det er altdids masse drit jeg ikke trenger og så mangler det jo ting jeg vil ha :p )

egnetlig kunne jeg tengt meg en pro ver , men det finnes vell ikke pro mc edition ?

prisen på 8999 var og rimelig grei , ser at jeg får den andre plasser for ca 500 mindre , men jeg liker og handle i butikke , får jo varen med en gang og slipper og vente :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

jeg er på utkikk etter en erstatnig for min trofaste Kiss Dp500 , og vurderer da en mcpc , dette vil jo gi meg enda flere fungsjoner + det jeg trenger mest , støtte for avspilling av nedlastet matriale på en enkel og grei måte .

jeg ramlet over denne her i dag når jeg var (dama var :p ) og skulle kjøpe nye brennedvd'er .

http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...437&view=prices

sånn data messing så ser den helt ok ut , og for det meste er den bedre en den starsjonere jeg bruker til alt annet , det var og med fjernkontroll og et tråløst tastatur med pointstick ( virket meget bra )

maskinen kommer med en pre install av Xp home MC edition , dette så ut til og virke helt greit , erget meg litt over at det ikke var med en cd så jeg kunne instalere selv, så enten må jeg leve uten eller kjøpe en utenom :/ ( liker ikke og kjøpe ferdig instaler , det er altdids masse drit jeg ikke trenger og så mangler det jo ting jeg vil ha :p )

egnetlig kunne jeg tengt meg en pro ver , men det finnes vell ikke pro mc edition ?

prisen på 8999 var og rimelig grei , ser at jeg får den andre plasser for ca 500 mindre , men jeg liker og handle i butikke , får jo varen med en gang og slipper og vente :p

6224024[/snapback]

Hei!

Den virker ok den men vis du skal kjøpe den så anbefaler jeg å kjøpe den her acer men jeg hadde godt opp noen tusen å kjøpt http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24557

Lenke til kommentar

jo men jeg så ikke hva jeg fikk for de extra pengen i alternativet .

er jo klar over at det er en mobile prosessord , men det forsvarer da ikke en pris som høyere .

eneste plusset jeg så var et det var mulighet for et bedre skjermkort .

ellers så var det jo rimelig likt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...