kalli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Jeg lurte egentlig bare på hvordan man legger til et bilde i en post. Jeg vet altså hvordan man legger til et bilde fra internett i en post, for da tar du bare å skriver inn URL'en. Men hvordan legger du til et bilde fra f.eks. Mine bilder.? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Sjekk ut kategorien for Testposter: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=64 Forøvrig ligger det en filvedleggsfunksjon litt lengere ned på siden. Ganske selvforklarende. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, men det står ikke hvordan man gjør det på noen av trådene! Og hvor mente du det stod en filvedleggsfunksjon? Lenger ned på denne siden her?? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Choose -> finn fil -> legg til dette vedlegget -> voila! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Aaah! Der var det der ja!! Takk, takk! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Eller... får det bare til noen steder, som f.eks her.. Men på testposter står det bare slik: bilde1.bmp Endret 6. juni 2006 av kalli Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Går det ikke an å legge til bilder i testposter da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg