Gå til innhold

Inspiron 6400 - bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt nedenstående Inspiron 6400 konfigurasjon på vegne av en konfirmant som trnger PC til skolearbeid, internet og enkel spilling (Sims o.l.) - ser det OK ut?

Valgte å droppe ekstra serviceoppgradering - de er så sinnsykt dyre. Dessuten gir forbrukerkjøpsloven mer enn bra nok sikkerhet.

Prosessor Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

Microsoft® Operativsystem Ekte Windows® XP Media Center Edition 2005

Minne 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)

Tastatur Internt tastatur - NO/ Norsk (QWERTY)

Grafikkort 128MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1300 grafikkort, PCI-Express x16

Harddisk 80GB (5,400 rpm) Hard Drive

Diskettstasjon ingen disk drive

Modem finsk/norsk - 56.6k V.92 internt modem

Optiske enheter 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

Trådløst nettverk Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) for Duo Processors

Alt i ett fotoprinter & scanner

Pris: kr 10.496,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg syns du for lite for pengene, men jeg var vel bare heldig som fikk min til 10.300kr =)

men ivertfall oppgrader til x1400 256mb 

Med de specsa :dribble: ? F*** er det mulig?

Ikke glem 9-cellers batteri!

9 cellers er på plass :)

Du har glemt å skrive hvilken skjerm du har tatt.

Den nest beste - 1280X800 m/TrueLife

Endret av NitroViking
Lenke til kommentar

Jeg vil sterkt anbefale oppgradering til 1680x1050. Plass til så mye mer på skrivebordet. vil tro det er bedre for øynene over tid også. godt investerte penger! men alt etter lommebokens kapasitet såklart. Det er bare å ringe selgeren din så fiksen han justeringer på systemet

Lenke til kommentar
Jeg vil sterkt anbefale oppgradering til 1680x1050. Plass til så mye mer på skrivebordet. vil tro det er bedre for øynene over tid også. godt investerte penger! men alt etter lommebokens kapasitet såklart. Det er bare å ringe selgeren din så fiksen han justeringer på systemet

Jeg ser poenget ditt vedrørende desktop plass. Har selv en HP med 1680X1050, og synes det er knall.

Men, konfirmantens budsjett stoppet på kr 10.500,- så da får det bli som det er.

Blir fort over kr 1.000,- til med X1400 & 1680X1050.

Lenke til kommentar

Ikke det beste tilbud jeg har sett for Inspiron 6400. Jeg vil anbefale deg å vente på et av de "Dell-tilbudene" som dukker opp stadig vekk, da er det mulig å få med 2GB minne, 1680x1050 skjerm og X1400 skjermkort til rundt kr 10 400,-. Eventuelt kan du prøve å prute med selgeren og kanskje får du en bedre pris/spesifcs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...