Overguard Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ta og last den opp på nytt da, så vi nye på denne ""bumpa"" tråden kan høre.Jeg er spent. Er det bedre enn PartyBoys? Er ikke i nærheten av PartyBoys engang. Lenke til kommentar
Maes Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ta og last den opp på nytt da, så vi nye på denne ""bumpa"" tråden kan høre.Jeg er spent. Er det bedre enn PartyBoys? Her er den Mæs og Skitzo - Børre Brumm Homo.mp3 Endret 6. desember 2007 av Maes Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Mats-Andre har postet i denne tråden, i tillegg til Mats-Andreas og Maes som begge har eierskap over sangen. Oo Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Partyboys er bedre. Huff. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg synes den er veldig barnslig jeg, men vi log godt av den i 5-6. klasse Lenke til kommentar
Maes Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Mats-Andre har postet i denne tråden, i tillegg til Mats-Andreas og Maes som begge har eierskap over sangen. Oo Jeg er Mats-Andreas _P haha Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 NICE PRAJZ!... Hvor er nå den mobilen min tro Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 sikkert morro for 5.-6. klassinger det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå