SkagenK Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei. Skal kjøpe meg nye høytalere snart, så har jeg sett på Eltax Millennium 500 http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=4...OrderBy=NavnASC og Proson Twin 2010 http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=91002 Noen som har erfaringer med disse?? Mvh Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Proson har jeg masse erfaringer med, mye bedre enn Eltax! hadde 2 stk 12toms Proson høytalere under sofaen til hjemmekinoet, meget fornøyd. de Proson høytalerene du viser der, er mye bedre en Eltax! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Proson er nok bedre enn Eltax vil jeg tror. Men har du no max pris? For jeg vill nok ikke anbefalt noen av de. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Tja, max å max pris, bør vel være under 5000kr.. har ikke så veldi me penger akkurat nå, har noen utgifter på mopeden så der går det vel en tusen lapp.. Et spm til, surround forsterker til ca 5-8000 kr, hva anbefaler dere?, sett på nad å denon sine. DENON AVR-2106 Hjemmekinoreceiver NAD T753v2 Hjemmekinoreceiver NAD T763v2 Hjemmekinoreceiver Endret 3. juni 2006 av liloco Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har NAD T743v2 med 5 høyttalere + 12" Eltax Sub. Den spiller dypt og fint den. Henger relativt godt med i kjappe rytmer også. Til sammenligning har en kompis 15" Cerwin Vega. Spiller selvfølgelig høyere og dypere, men ikke verdt å doble prisen for mener nå jeg. Eltax-en er 2000,- på Komplett. CW er 4-5000 på HiFi-klubben. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Må det være surround?? Hvis det skal være det ville jeg kjøpt meg: NAD T753v2 Hjemmekinoreceiver PSB T45 Da får du kvalitet! Hvis du savner bass (noe som jeg tviler på du kommer til å gjøre) kan du heller investere i en subwoofer etterhvert. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, må være surround. Nå ble jeg forvirret, vet ikke hva jeg skal kjøpe. men takk for at dere tok dere tid til å svare Mvh Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg er veldig fornøyd med disse høyttalerene:Reality MKII 63 De hadde overraskende bra bass og bra lyd kvalitet! Kjøpte de på pcutstyr.no til 2500. Bruker en yamaha rxv 440 ti lå drive dem, og selv om de låter bra, så virker det som de gjerne skulle hatt noe mer futt til å drive dem. Noe som jeg er glad for, fordi da slipper jeg å oppgradere hele anlegget, og kan konsentrere meg om en skikkelig forsterker neste gang. Til bakhøyttalere så bruker jeg noen som fulgte med et minianlegg jeg hadde en gang(noe akai greier) og lar frontene stå for all bassen. Har ikke følt noe behov for sub enda. (lånte en av en venn for å sjekke hva forkskjellen ble, og langt ifra stor nok til at det frista å legge en del lapper i det enda..) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Ja, må være surround.Nå ble jeg forvirret, vet ikke hva jeg skal kjøpe. men takk for at dere tok dere tid til å svare Mvh 6253062[/snapback] Kjøp det jeg fåreslo du Men serriøst da får du kvalitet!! Test av høyttalerene Endret 7. juni 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Får se hva jeg gjør. Eneste jeg vet er at det blir hjemmekino Hørtes jo veldig bra ut de høytalerne du anbefalte GnoMiz Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå