Gef Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Når jeg sitter på lan å spiller lenge cs(counter-strike), så bare klikker pc'en min, skjermbildet bare stopper opp men jeg hører lyd fortsatt men den siste lyden bare jentar seg hele tiden den slutter ikke, hva er galt??? er det prosessoren(AMD Athlon 1.2Ghz) , cs, windows, 3dkort(ASUS Gf2 GTS 32Mbsdram), hd'en eller rammen(256 Mbsdram)som klikker?? Har ekstra vifte i kabinettet, har 2 hd'er, 1 CD-ROM og 1 floppydisk, Har ASUS Hovedkort (vet ikke hvilket) Takk for alle svar :smile: Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Temperatur? Kan jo fort bli litt varmere inneklima på LAN i forhold til gutterommet. Eller har du Windows? (!Ikke kritisering av Windows!) Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 har du de nyeste driverne??? finn ut hvilket hk du har :smile: gå i bios å sjekk temp... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har windows xp, og temperaturen er normal. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Det kalles for AMD, det skjedde meg KONSTANT :smile: Nå = P4 -> stabil cs :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 LOL@ivers :wink: Men AMD er stabil i CS , men du må jo prøve og bytte Drivere så mange ganger du kan da. FØR DU SPØR HER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå