Stigma Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Folka over på xtremesystems klarte for litt siden å klokke en conroe opp i 4.7Ghz (3.5Ghz på luft). Nå har de fått fatt i en extreme-edition conroe som klarte seg opp i 5Ghz. Sinsykt... da snakker vi om rå ytelse som faktisk ligger OVER DOBBELT så rask som en stock AMD FX-62. Desverre er xtremesystems i ferd med å oppgradere diverse, så det ser ut som forumet derres fremdeles er nede, men det ligger altså noen tråder der med detaljene. Forhåpentligvis er det snart oppe igjen. http://www.xtremesystems.com/modules.php?o...News&file=index Virker merkelig at dette ikke er nevnt, men jeg kan ikke se det ligger noe på de første par sidene, så jeg risker å poste =) -Stigma Endret 1. juni 2006 av Stigma Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 LN2-kjøling? Rå klokk, men er det bare meg som ikke synes at "dragracing" med flytende nitrogen og en kjapp superpi er så imponerende? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Helt enig med deg, muffinman. Det viktigste er jo en rask PC som man faktisk kan bruke uten å ha en slave som heller på LN2 mens du spiller Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Enig er eg også. Men 3,5 ghz på høres jo bra ut...? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, det kan virke som om 3.5Ghz er meget overkommelig for den rimelige E6600, spesielt for oss som har vannkjøling, kanskje vi kan til og med presse den litt høyere? Har bare fått lest ytterst lite av de trådene som ligger på xtremesystems o mdette, så jeg håper forumene deres snart er operative igjen. Ser det også ligger noen kommentarer til xtremeststems rekorden i conroe sametråden på den vanlige prosessorforumet... -Stigma Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 De brukte vel luft får å klokke opp Conroen til 3,5 ghz? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvordan er en Conroe 3,2 GHz mot en P4 3,2 GHz? I ytelse og slikt... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Conroen Mykje, mykje betre! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Conroen Mykje, mykje betre! 6228397[/snapback] Det vet jeg... men hvor mye bedre? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 veit ikkje akkurat heilt nøyaktig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå