Gå til innhold

Conroe når 5Ghz! (Over 3.5Ghz på luft)

Anbefalte innlegg

Folka over på xtremesystems klarte for litt siden å klokke en conroe opp i 4.7Ghz (3.5Ghz på luft). Nå har de fått fatt i en extreme-edition conroe som klarte seg opp i 5Ghz.

Sinsykt... da snakker vi om rå ytelse som faktisk ligger OVER DOBBELT så rask som en stock AMD FX-62. :dribble:

Desverre er xtremesystems i ferd med å oppgradere diverse, så det ser ut som forumet derres fremdeles er nede, men det ligger altså noen tråder der med detaljene. Forhåpentligvis er det snart oppe igjen.

http://www.xtremesystems.com/modules.php?o...News&file=index

Virker merkelig at dette ikke er nevnt, men jeg kan ikke se det ligger noe på de første par sidene, så jeg risker å poste =)

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det kan virke som om 3.5Ghz er meget overkommelig for den rimelige E6600, spesielt for oss som har vannkjøling, kanskje vi kan til og med presse den litt høyere?

Har bare fått lest ytterst lite av de trådene som ligger på xtremesystems o mdette, så jeg håper forumene deres snart er operative igjen.

Ser det også ligger noen kommentarer til xtremeststems rekorden i conroe sametråden på den vanlige prosessorforumet...

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...