Gå til innhold

Kjopte 1 BFG 7900 GTX OC kort..


Anbefalte innlegg

Og fikk FIRE stykken!! :cool: Bor i Nebraska for tiden, men flytter hjem om en uke. Fikk tinga i gaar. og lurte paa hva i H som hadde skjedd...

 

bestillte fra amerikansk online nethandel, og betalt $524 for kortet. naa har ejg altsaa 4 av korta, som hjemme koster over 4000kr pr.

 

Na til sporsmaalet. Hva skal jeg gjore? sende de tilbake? ringte de, de tok ike rtelefonen, som jeg ga blaffen io aa hele tat sporre ang orderen min. Vil ta dem med hjem til norge og selge 2 av dem, og bruke de to andre i den nye PC'n min, saa eg faar uber-grafikk. :dribble: Vil netthandleren kunen spore opp disse> Vil jeg komem i tobbel pga en feil de gjorde? alt tyder paa at jeg bestilte en, til og med kvitteringen sier at jeg kun fikk en.

Vil ikek det vere bevis paa t jeg kun fik hva jeg skulle?

 

Uansett, im :tease::thumbup::w00t::tease: HAPPY

 

Noen tanker? snakk om sa 9-10000ke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BFG er dansk og skal ha spesiel garanti, nå så lenge du har kvittering og forhandler er urimelig så kan du ta det gjennom BFG, så dem kan ta det opp med sin underleverandør.

da garanti skal være et av dems varemerker framfor sine konkurenter

6223834[/snapback]

 

Jeg sa ike jeg hadde problemer meg produktet, helelr at jeg fikk 3 ekstra kort, noe jeg er veldig happy med. bare lurer paa om jeg kan komme itrobbel hvis jeg beholder de

Lenke til kommentar

det er jo ikke moralsk riktig.. men de kan si at du fikk 4 også bare nekter du.

 

I mellomtiden kan du jo kvitte deg med de du ikke trenger, bare ikke gjør det så veldig åpenlyst.. så går det nok bra

 

 

MEN DET ER IKKE MORALSK RIKTIG SELV OM DU SLIPPER UNNA MED DET

 

(mente at caps var riktig å bruke for å understreke hvor jeg stiller meg i denne saken)

Lenke til kommentar

Dessuten - jeg vil jo vere utenlands om en uke! Kan ikke se hvordan de vil finne ut av detta. sender ut titalls, om ikek hundrevis av pakker hver dag - hvordan finner de ut av en mangel paa 3 grafikkort til en spesifik kjoper, hvor invoise, kvitto, og frakt alt tilsier jeg fikk en. Desuten har jeg ikek matte signert for noe heller... :cool:

Lenke til kommentar

Hvis de pakket 2 pakker, begge med 7900GTX. Du skulle ha ett, den andre 4. Du fikk 4 og den andre ett, da begynner de kanskje å lure på hvor de 3 har blitt av..? (han som fikk ett, men betalt for 4 klager naturligvis!) Men om du ikke hører noe fra dem så...

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Naturligvis vet du dette selv.. men jeg sier det likevel..:

 

Jeg regner med at dersom din leverandør ønsker å finne det ut så har de ikke noe problemer med å finne ut hvem som har bestilt, tatt imot ordre og behandlet den, hvem som plukket, hvem som pakket, hvem som fraktet og hvem som mottok pakken. Det juridiske kan jeg ikke noe om men logistikken kjenner jeg nokså godt. At du kan få en henvendelse fra dem ville jeg ikke sett bort i fra.

 

Nå er jo du i USA... men..her i norge har i alle fall de store nettbutikkene / distributørene meget god kontroll på sin vareflyt. Likevel skjer det feil og det blir oppdaget før eller senere av noen, de teller hver krone det skal jeg love deg. Med så syltynne marginer som bransjen sliter med så da må man holde hardt i roret for ikke å komme ut i utføret. Om man synes det er verdt å kontakte kunden er en helt annen vurdering.

 

Forøvrig har jeg brukt en del BFG kort og har vært svært fornøyd, selv om noen av ekstrem variantene ofte høres tydelig. Skal bli interessant å se om det blir noen større distribusjon av BFG i Norge igjen, jeg synes de er en litt artig leverandør fordi av og til lager litt orginale produkter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...