Blib Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hva er nå uansett poenget med å sende en murstein ned dit til 200kr frakt? Du taper jo bare 200kr! Og hvis det er en av disse "trenger bare 2000kr for å bestikke tollen til å ta imot pakken, vennligst send disse pengene i morgen" så taper du ekstra 2k... Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 hehe.. joda, god ide lol.. ja, det er faktisk en kvinne.. "hun" sendte meg et bilde, og sa at hun var katolikk og at hun aldri ville svindle noen.. lol.. jeg ba henne ta et bilde av dagens avis og seg selv.. skal se hva "hun" sier.. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hva er nå uansett poenget med å sende en murstein ned dit til 200kr frakt? Du taper jo bare 200kr! Og hvis det er en av disse "trenger bare 2000kr for å bestikke tollen til å ta imot pakken, vennligst send disse pengene i morgen" så taper du ekstra 2k... 6224495[/snapback] hehe.. ja, men det var bare for å se om jeg faktisk får pengene.. men, det er ikke den typen. og så dum er jeg ikke.. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 "hun" ville visst ikke sende et bilde til, siden hun alerede hadde sendt et.. hehe.. så hun "truet" med å kjøpe varen hos nån andre med mindre jeg bestemte meg.. jeg sa: Well, You have hust proved me right, You may fraud someone else.. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg kjenner ikke til Moneygram, men leste for en stund tilbake om en fyr som hadde lagt ut bilen sin for salg på finn.no eller lignende. Han ble forsøkt svindlet med at de først overførte penger på en eller annen måte og han fikk bekreftelse på det, men så ble pengene tilbaketrukket etter noen dager på grunn av manglende dekning eller noe. Vil på generelt grunnlag vært skeptisk til en fyr i USA som vil kjøpe en pc og sende den til Afrika ett sted. Han bør vel få tak billig data i USa og? Særlig uten fraktkostnader osv. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) ja, det kryr av disse folka.. men hvordan kan de straffe han som solgte bilen, det er jo dem som ikke hadde dekning som skal få svi få trekt penga ifra konto, eller bli sotte på inkassokrav., hehe.. frakkostnader er ikke det dyreste,, de har ikke det vi har MOMS! de betaler 24-25% mindre for samme varen i USA.. så er ikke rart jeg ble skeptisk.. plutselig kommer ei Amerikans kjerring å skal kjøpe en laptop ifra meg.. og hun har vært på HW.NO på bruktmarkedet og funnet meg og min mail, tilogmed skjønt alt jeg skrev på norsk.. hehe.. fatter det bare ikke.. men, folk før meg kan ha blitt lurt, la oss sette dettte som en advarsel,, kanskje vi skal starte en tråd der vi rapportere om mistenksome personer ifra "utlandet" Engelsktalende og betalingmetodene deres... beløpene de vil betale og varens verdi.. jeg syntes et var for godt til å være sant, så såklart ble jeg fristet, men sunn fornuft fikk meg til å undre.. Endret 1. juni 2006 av SiRious Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) ville bare legge til en mail jeg fikk idag.. er det ikke merkelgi hvodran folkenene utbyr hverandre, men uten å vite hva den andre har bydd? hehe.. og alle snakker like dårlig engelsk, referer til Item, når deter en laptop. og de blir bare mer og mer desperat, denne her karen har til og med MSN adresse.. dette begynner jo nesten å bli morsomt.. og en smule patetisk Hello Seller,My Name is Mr Mark Donald i have interest in your item to send to my Kids in Nigerian as a birthday gift so let me know the present condition of the item and i will give you Euro1,500.00 FOR THE ITEM INCLUDING THE SHIPMENT COST VIA EXPRESS POST OFFICE BY 7 DAYS DELIVERY or UPS to my kids in Nigerian and i need the item very urgently for my son as a birthday gift so that is the reason why i don't bid on the item.and i will be making the payment through (BANK TRANSFER) And your money will be remit to your account. So kindly send me your 1) full Name 2)Your bank name 3) YourAccount Number and the total amount. I am waiting for your soonest reply with your real email address to my mail address below [email protected] and you can also chat with me by MSN messenger [email protected] Thanks.. ja, og det at alle barna deres bor i Afrika, og har bursdag.. lol edit: leif Endret 2. juni 2006 av SiRious Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hehe.. frakkostnader er ikke det dyreste,, de har ikke det vi har MOMS! de betaler 24-25% mindre for samme varen i USA.. så er ikke rart jeg ble skeptisk.. De har ikke mva i usa, men sales tax, forskjellig fra stat til stat. fatter det bare ikke.. men, folk før meg kan ha blitt lurt, la oss sette dettte som en advarsel,, kanskje vi skal starte en tråd der vi rapportere om mistenksome personer ifra "utlandet" Engelsktalende og betalingmetodene deres... beløpene de vil betale og varens verdi.. Kanskje lettere og mer givende å skape fred i verden, avskaffe fattigdom og kurere dumhet? Alt som skal sendes til afrika der kjøperen bor i UK eller USA, er personlig kristen og vil betale deg overpris er SVINDEL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå