Solsviken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Skal inivstere i en cd spiller i Audi A3en min. Tenkte jeg skulle fjerne den gamle for å bare se hvordan det såg ut bak på koblingene,men dette skulle vise seg å vere langt vanskligere en jeg hadde trodd. Har prøvd det jeg kan av makt for å få ut spilleren, men den nekter å flytte på seg. Stikker fingern inn i kasett hullet og drar med modrat makt , men den rikker seg ikke. Noen som har fjernet orginalspillerene i A3 98 modell før som har noen tips ? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er det to små hull i den på ver side? vis det er det er det for å sette inn noen pinner som vanligvis følger med bilen/spilleren for å ta den ut...... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pleier som sagt å være noen hull på hver side. Finn noen slike pinner eller et par tynne skrujern, så kan du dra den ut ganske lett. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Husk at den originale kassettspilleren også er bredere enn standard, så du må ha blendere/deksler på begge sider av den nye spilleren, for å tette hullet. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Husk at den originale kassettspilleren også er bredere enn standard, så du må ha blendere/deksler på begge sider av den nye spilleren, for å tette hullet. 6227265[/snapback] henger meg på her, hvor får man tak i sånne blendere/deksler? Lenke til kommentar
moestue Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Husk at den originale kassettspilleren også er bredere enn standard, så du må ha blendere/deksler på begge sider av den nye spilleren, for å tette hullet. 6227265[/snapback] henger meg på her, hvor får man tak i sånne blendere/deksler? 6245769[/snapback] Kontakt delelageret til din nærmeste Audi forhandler... Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Husk at den originale kassettspilleren også er bredere enn standard, så du må ha blendere/deksler på begge sider av den nye spilleren, for å tette hullet. 6227265[/snapback] henger meg på her, hvor får man tak i sånne blendere/deksler? 6245769[/snapback] Kontakt delelageret til din nærmeste Audi forhandler... 6247558[/snapback] Ofte har også forhandleren av spilleren blendere.. Mener på jeg fikk mine på bilradiospesialisten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå