Mr.SS Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er det bare meg eller er han helt til venstre i forste posten litt "Gangstah " / Hip-Hop sprett ?? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Utrolig kul fim Som sagt tidligere av andre, jeg kjedet meg ikke et sekund Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Meget kul film, redigeringa og introen i begynnelsen var utrolig bra Fett konsept, hva med å legge ut sangen dere spilte inn der? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Fett konsept, hva med å legge ut sangen dere spilte inn der? 6541635[/snapback] Det er den sangen du hører på slutten av filmen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fett konsept, hva med å legge ut sangen dere spilte inn der? 6541635[/snapback] Det er den sangen du hører på slutten av filmen 6541764[/snapback] Fin sang. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fett konsept, hva med å legge ut sangen dere spilte inn der? 6541635[/snapback] Det er den sangen du hører på slutten av filmen 6541764[/snapback] Hva med å publisere den, så vi slepper å se filmen for å høre den ? Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Denne var konge! Utrolig fin måte å bygge opp en film på. Må virkelig si jeg er imponert. Også kult konsept! Keep up the good work Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 gidder du å legge den ut på youtube? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kvifor det? Kva er problemet med å laste den ned frå linken i fyrstepost? (Derimot kunne den kanskje vore komprimert meir.) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har store problemer med diskplass. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har du verkeleg ikkje 70MB ledig plass ein gong? Ja, då har du store problem med diskplass ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Veldig bra film! Mye rart folk finner på i dag skal jeg si. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som kunne være så snill å legge den på youtube for meg? Vil veldig gjerne se den, i hvert fall etter alle de gode kritikkene her. Noe veldig rart med pcen som gjør at fargene på alle filmer jeg har på pcen, uansett format og avspiller (wmp, winamp og vlc) blir totalt fucked up. Fargene er helt forvrengte, ofte til noe mye mørkere. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noko med skjermkortet kanskje, sjekk innstillingar og eventuelt oppdater drivarar. Skal nokon leggje ut får det verte Kenneth, eventuelt at han gjev tillatelse til det fyrst. (Synst eg iallfall ...) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Haha, det er det merkeligste problemet jeg har hørt om. Spesielt hvis det funker å se videoer på YouTube. Jeg gidder ikke legge den ut der, men hvis noen vil så versågod. Alternativt kan du bare se den på en annen maskin Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, jeg vet det er et totalt mongo problem. Og ufatellig irriterende ettersom jeg elsker å mekke snowboard- og cs-movies. Det skjedde etter at jeg installerte Windows XP, hadde 2000 før. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 "Hvorfor skal vi ha lys nå, det er jo lyst?!" "JA MEN FOR FAEN!..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå