Dofty Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 men du må innrømme at det er en ganske unik idè. Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 men du må innrømme at det er en ganske unik idè. 6230167[/snapback] ja.. liker den stilen i spill, men akkurat fable gjorde det på en dårlig måte IMO syns newerwinternights er tusen ganger fetere Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg gleder meg uansett til Fable 2, det er idèen som tiltrekker. også har jeg lyst på Oblivion, fordi de går ann å gjøre nesten hva man vil(?) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fable var ett bra, men kort spill. Problemet lå til dels i at Peter Molyneux hadde skrytet på seg litt for mye i forkant av release. Personlig syntes jeg ikke at Neverwinter nights var noe spesielt bra. Sikkert mange som er uenige med meg, men kommer ikke til å miste noe nattesøvn pga det. Skal man først ramse opp bra rollespill så kunne du heller ha sagt noe som faktisk var bra, slik som Fallout serien, Oblivion, Ultima serien, Gothic serien, Planescape : Torment eller Kotor. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 skal man nevne bra Rollespill så må man jo nevne: - Final Fantasy - Legend of Dragoon - Dragonquest serien - Grandia - Elder scrolls: - Arena - Daggerfall - Morrowind - Oblivion - Star Wars KOTOR 1 og 2 - Chrono trigger - Suikoden - Tales of Phantasia Kan nevne bra RPG spill i det uendelige her. Fable er ikke et av dem! Et RPG spill skal ikke klare å bli fullført iløpet av 6 timer normal spilling. Fable 2 håper jeg blir bedre med en større historie, mer sidequests, worldmap osv. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Å spille gjennom Fable på 6 timers "normal" spilling er litt å ta i synes jeg. Tror jeg brukte rundt 12 timer selv, og det var 12 timer som jeg koste meg godt. Men er fullstendig enig at spillet var alt for kort. Får bare håpe at Peter Molyneux holder kjeft og fokuserer på å få mer innhold/lengde i Fable 2. Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fable var ett bra, men kort spill. Problemet lå til dels i at Peter Molyneux hadde skrytet på seg litt for mye i forkant av release. Personlig syntes jeg ikke at Neverwinter nights var noe spesielt bra. Sikkert mange som er uenige med meg, men kommer ikke til å miste noe nattesøvn pga det. Skal man først ramse opp bra rollespill så kunne du heller ha sagt noe som faktisk var bra, slik som Fallout serien, Oblivion, Ultima serien, Gothic serien, Planescape : Torment eller Kotor. 6230340[/snapback] err... NWN var faktisk bra har ikke testet de andre spillene du nevnte der untatt oblivion og kotor seff kotor 1 var genialt men jeg synes spillet mistet litt av sjela i 2'ern (obsidian noen?) oblivion har jeg ikke spillt nok til å uttale meg om Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dette likte jeg ikke i det hele tatt.. Er ikke lenge siden de uttalte at det skulle brukes masse tid på å gjøre flere xbox 1 spill kompantible. At de i tillegg uttaler seg om dette men ikke skriver det opp på xbox.com synes jeg er noe dritt. Faen sitter jeg her med shenmue til xbox og får ikke brukt det en gang.. helv... Nå har jeg jo sittet her og håpet en stund, ettersom det står på xbox.com at flere spill vil bli lagt til snart.. Hva er egentlig det de sliter med? burde det ikke være en grei sak og lage en ren xbox emulator? om spillene blir i hd eller ikke er jo en smal sak for de fleste tror jeg. 6224240[/snapback] Emulering krever noe sykt av prosessoren. For å emulere en N64 (67 MHz, for å være presis) bør man ha en Pentium 3-prosessor (som aldri har blitt levert med mindre enn 450 MHz). I og med at 360 bruker en IBM PowerPC-prosessor, og XBOX (1) bruker en Intel prosessor på 733 MHz (arkitekturen er en mellomting mellom Pentium og Celeron) er det så og si umulig å emulere XBOX. At de i det hele tatt har klart å få noen XBOX-spill til å virke på 360 er imponerende. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg emulerer Nintendo 64 på min Intel Pentium III 999MHz, hvis jeg hadde hatt AMD hadde jeg klart å emulere N64 da? Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dette likte jeg ikke i det hele tatt.. Er ikke lenge siden de uttalte at det skulle brukes masse tid på å gjøre flere xbox 1 spill kompantible. At de i tillegg uttaler seg om dette men ikke skriver det opp på xbox.com synes jeg er noe dritt. Faen sitter jeg her med shenmue til xbox og får ikke brukt det en gang.. helv... Nå har jeg jo sittet her og håpet en stund, ettersom det står på xbox.com at flere spill vil bli lagt til snart.. Hva er egentlig det de sliter med? burde det ikke være en grei sak og lage en ren xbox emulator? om spillene blir i hd eller ikke er jo en smal sak for de fleste tror jeg. 6224240[/snapback] Emulering krever noe sykt av prosessoren. For å emulere en N64 (67 MHz, for å være presis) bør man ha en Pentium 3-prosessor (som aldri har blitt levert med mindre enn 450 MHz). I og med at 360 bruker en IBM PowerPC-prosessor, og XBOX (1) bruker en Intel prosessor på 733 MHz (arkitekturen er en mellomting mellom Pentium og Celeron) er det så og si umulig å emulere XBOX. At de i det hele tatt har klart å få noen XBOX-spill til å virke på 360 er imponerende. 6230616[/snapback] saken er at de har lovt full BC. å se at de går tilbake på løftet sitt og i tillegg er så arrogant at de går ut og sier at ingen bryr seg om BC lenger, det er å svike kundene sine til de grader. denne løgnen er mye verre en noe sony noen gang har gjort, og å se at folk flest ser gjennom fingrene med dette er det værste... hadde sony gjort noe sånt hadde jeg boikotta de på rappen! tenk deg når din 5 år gamle xbox blir ødelagt, ja da er xboxspillene dine ubrukelige pluss at spillene som er på den BC lista kjører ikke glatt engang :S satt og spilte gta på 360'n te en kompis... makan for noe møkk! og til slutt til dere som er skuffet... jeg føler med dere, snakk om å bli snytt for penger Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg emulerer Nintendo 64 på min Intel Pentium III 999MHz, hvis jeg hadde hatt AMD hadde jeg klart å emulere N64 da? 6230801[/snapback] I og med at AMD er x86-kompatibelt hadde det gått fint. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Dette likte jeg ikke i det hele tatt.. Er ikke lenge siden de uttalte at det skulle brukes masse tid på å gjøre flere xbox 1 spill kompantible. At de i tillegg uttaler seg om dette men ikke skriver det opp på xbox.com synes jeg er noe dritt. Faen sitter jeg her med shenmue til xbox og får ikke brukt det en gang.. helv... Nå har jeg jo sittet her og håpet en stund, ettersom det står på xbox.com at flere spill vil bli lagt til snart.. Hva er egentlig det de sliter med? burde det ikke være en grei sak og lage en ren xbox emulator? om spillene blir i hd eller ikke er jo en smal sak for de fleste tror jeg. 6224240[/snapback] Emulering krever noe sykt av prosessoren. For å emulere en N64 (67 MHz, for å være presis) bør man ha en Pentium 3-prosessor (som aldri har blitt levert med mindre enn 450 MHz). I og med at 360 bruker en IBM PowerPC-prosessor, og XBOX (1) bruker en Intel prosessor på 733 MHz (arkitekturen er en mellomting mellom Pentium og Celeron) er det så og si umulig å emulere XBOX. At de i det hele tatt har klart å få noen XBOX-spill til å virke på 360 er imponerende. 6230616[/snapback] saken er at de har lovt full BC. å se at de går tilbake på løftet sitt og i tillegg er så arrogant at de går ut og sier at ingen bryr seg om BC lenger, det er å svike kundene sine til de grader. denne løgnen er mye verre en noe sony noen gang har gjort, og å se at folk flest ser gjennom fingrene med dette er det værste... hadde sony gjort noe sånt hadde jeg boikotta de på rappen! tenk deg når din 5 år gamle xbox blir ødelagt, ja da er xboxspillene dine ubrukelige pluss at spillene som er på den BC lista kjører ikke glatt engang :S satt og spilte gta på 360'n te en kompis... makan for noe møkk! og til slutt til dere som er skuffet... jeg føler med dere, snakk om å bli snytt for penger 6230842[/snapback] Har Sony gjort så mye galt? Sony var de første som kunne tilby en konsoll som var sterkere enn en PC til en rimelig pris. Edit: Du som vet så mye om emulering, kompatibilitet, samt prosessor-arkitektur kan vel lage en emulator selv? Endret 2. juni 2006 av superseven Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 6230842[/snapback] Har Sony gjort så mye galt? Sony var de første som kunne tilby en konsoll som var sterkere enn en PC til en rimelig pris. Edit: Du som vet så mye om emulering, kompatibilitet, samt prosessor-arkitektur kan vel lage en emulator selv? 6230885[/snapback] nah.. litt rootkits, cgi filmer og annet småtteri Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Alle "favorittene" er da allerede dekket? Er det noen populære spll fra Xbox som ikke er fikset? 6223446[/snapback] Rallisport Challenge 2 Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Conker er heller ikke kompatibelt ennå, og jeg tror heller ikke panzer dragoon orta er kompatibelt ennå. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Alle "favorittene" er da allerede dekket? Er det noen populære spll fra Xbox som ikke er fikset? 6223446[/snapback] rallisport challenge 2!! edit: så ikke euroshopper sitt inlegg. Bra det er andre enn meg som vil ha det. Endret 16. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Enig, har sett lengselsfullt etter RalliSport Challenge 2 på den lista fra den ble offentliggjort første gang. Tviler på det kommer, dessverre. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så vidt jeg vet, så er vel ikke morrowind støttet enda, og DET trekker ned Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så vidt jeg vet, så er vel ikke morrowind støttet enda, og DET trekker ned 6331743[/snapback] Sier meg enig i den... Eneste spillet jeg egentlig bryr meg om å ha bakoverkompatibelt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) microsoft sa på E3 i 2005: "top selling games will be playable on Xbox 360" :!: ikke at Xbox 360 skulle klare å emulere alt, som en over her påpeker Endret 18. juni 2006 av ShakinHeshNigga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå