Gå til innhold

Microsoft gir opp bakoverkompabilitet på Xbox 360

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg stoler like mye på Gameroobie.no som jeg stoler på en tilfeldig, lettere animert boms som bor under bybrua i Drammen.

Egentlig bryr jeg meg ikke stort, Halo 2 funker, jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Battlefield 2: Modern combat... :(

6223657[/snapback]

Hadde jeg vært sjef ville jeg selvsagt ikke gjort dette BK mtp at det finnes som 360 versjon... Ligger litt i kortene ;)

Jeg husker for en stund siden et intervju med en av gutta i MS, hvor de diskuterte BK og da sa de at i begynnelsen, når utvalget er lite er markedet for å spille vanlige xbox spill større, mens nå når utvalget er betydelig bedre, og skal bli enda bedre mot høsten kommer etterspørselen etter eldre spill til å bli mye mindre...

Husker selv hvordan jeg ville betalt dyre dommer for å få Driver PL, Prince of Perisa, BF osv til å fungere på 360, mens nå når jeg har mer enn nok med de spillene som faktisk fungerer på 360 kunne jeg rett og slett ikke brydd meg mindre... Var det samme med PS1/PS2... Tok vare på alle (150) PS1 spillene mine, men spilte de aldri...

Lenke til kommentar

Jeg er enig anng BF Combat. Det finnes jo en 360 versjon, så det siser seg veldig godt selv!

Men jeg kom over dette i dag:

Date Posted: 6/1 9:30pm Subject: Big Xbox Backwards Compatablity Patch Soon 

Major Nelson notes that the Microsoft PR team updated its blog with news of a big backwards compatablity patch for Xbox games to play on the 360:

Lots of talk about backwards compatibility online today. We wanted to get to the bottom of it all, so we went right to the team working on the next back compat update. We hear directly from them that they're in the testing phase of another update, and it should be out in the next few weeks. We saw the list they're testing, and it looks like they're hoping to add at least a dozen titles.

Long before the launch, we thought we might hit a few dozen titles, and we all feel pretty good about the list of well over 200 titles on the back compat list today, including many of the games that you've asked for. You all have heard us say the work isn't simple. Many games did unique things to take advantage of the processing power of the Xbox, and that makes it difficult to emulate, especially when we then have to make new code work with existing (and future) compatible titles.

But rest assured, we're not done yet.

We know for a fact that there are lots of people who continue to care about backwards compatibility, including the "Emulation Ninjas" who are working full time on the updates. And those of us posting on this blog. And, of course, many of you.

Stay tuned for more information about the upcoming update…

quote hentet fra ve3dboards

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nå har jeg ikke selv testet Crimson Skies selv, men noen spil som ikke funket optimlat i desember, er blitt ordnet på i den siste oppdateringen. Blant annet HL2 og Forza er blitt fikset på.

Lenke til kommentar
Der kom Gamer med saken også.

6228787[/snapback]

Ja, jeg liker siden deres veldig godt egentlig.. Synes det er unødvendig av folk å komme med slike komentarer. å det viste seg jo, for han som ikke ville stole på dere at dette var helt feil :)

Edit: Tilbake til tema :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Vel, takk for kommentarene, men foreslår at vi går tilbake til emnet da Gamer sikkert ikke er glade for at vi sporer av og prater om en konkurrerende spillside.

Send gjerne kommentarer til PM hvis dere har lyst, setter pris på alt dere sier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Kanskje du bør tenke deg om før du tråkker ned ryktet vårt.
Nope. Ikke når du tar dere selv såpass selvhøytidlig.
Lenke til kommentar

6229749[/snapback]

Er vel ingen som liker å få ufortjent kritikk vel?

Ein ting eg lurer på når det gjelder Forza. Eg merker av og til litt FPS drop når eg spiller dette på min 360. Eg er sikker på å ha lest at Forza skal flyte som ein drøm etter den siste patchen? Det er ikkje snakk om mye haking, men man merkr den av og til.

Lenke til kommentar

6229749[/snapback]

Er vel ingen som liker å få ufortjent kritikk vel?

Ein ting eg lurer på når det gjelder Forza. Eg merker av og til litt FPS drop når eg spiller dette på min 360. Eg er sikker på å ha lest at Forza skal flyte som ein drøm etter den siste patchen? Det er ikkje snakk om mye haking, men man merkr den av og til.

6229769[/snapback]

Det går som en drøm etter updaten på min 360.. Vet ikke om det har noe å si at jeg spiller på HD-TV men...

Lenke til kommentar
Ikke noe stort tap for min del da de få spillene jeg likte på Xbox (Ninja Gaiden & Fable) fungerer og det holder for min del. Ikke at jeg spiller de lenger da. Når jeg kjøper en ny konsoll er jeg ferdig med forrige, men i verste fall hadde jeg vel beholdt den gamle en stund til. Xbox var jo ingen stor suksess og synes det er greit at MS ikke la så mye arbeid i å støtte Xbox spill, noe som kunne ført til kompromisser på andre ting i konsollen. Hadde Xbox hatt like stor suksess som PS2 hadde de nok lagt mye større innsats idet. Xbox var et første forsøk fra MS og det gikk greit, men ikke noe mer. Det er med X360 Microsoft setter inn støtet og da er det ok at de starter med blanke ark :)

6223497[/snapback]

Fable kan man jo få på pc og (blir ikke det samme da men) og det kommer jo Fale 2 snart også :love:

Favorittene mine fra XBOX fungerer på 360 også like vel. (halo 1 og 2)

har ikke testa halo 1 på boksen men jeg har hørt at alle spillene som MS har

laget fungerer, jeg spilte halo 2 her om dagen på live og det funker helt fint..

6223783[/snapback]

syns peter molle-nyeux (eller hva f**n han heter) og fable spilla hans er så over-rated til de grader..

alle valg har en konsekvens.. yeah.. right.. lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...