Gå til innhold

Prosessor til Barebone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei jeg har ikke kjøpt enda, jeg leter etter en.. For øyeblikket har jeg AMD Athlon XP 2600+. Tror det er socket 754, for det passer i hvertfall til prosessoren jeg har nå.

Endret av Alekss
Lenke til kommentar

Den beste ytelsen får du på sokkelen AM2, men den er så nye at du finner neppe noen interesante barebones der.

Socket 939, også fra AMD gir nesten like bra ytelse, og det er mye lettere å finne barebones til denne.

Likevel ender du fort opp med Intels LGA 775, da vil jeg absolutt annbefale en DUal Core CPU, intel selger disse på billigsalg i dag, derfor kan du få nesten like bra ytelse her og.

Lenke til kommentar
Den beste ytelsen får du på sokkelen AM2, men den er så nye at du finner neppe noen interesante barebones der.

Socket 939, også fra AMD gir nesten like bra ytelse, og det er mye lettere å finne barebones til denne.

Likevel ender du fort opp med Intels LGA 775, da vil jeg absolutt annbefale en DUal Core CPU, intel selger disse på billigsalg i dag, derfor kan du få nesten like bra ytelse her og.

6223452[/snapback]

Nåh ??

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på det.. Hvordan finner jeg ut det?

6223711[/snapback]

www.lavalys.com everest home edition forteller hva det er i pcen

hva strømforsyning og kabinett du har, kan du lese på kabinett/strømforsyning

her har du prosessor

https://prisguiden.no/product.php?productId=45527

Lancering af Core 2 Duo (Conroe)

Denne Conroe CPU bliver officielt frigivet 23 juli (23.07.06), vi anbefaler, at man forudstiller denne CPU, da vi forventer relativ få mængder efter lanceringen. - Bestiller du tidligt kan du være blandt de første som modtager denne CPU!

Intel vil sende et nyt chipsæt på markedet, som er specielt tilrettet Conroe. Ældre bundkort med Intel chipsæt vil formodentligt understøtte Conroe - dette kan i de fleste tilfælde kræve en BIOS opdatering. Kontroller derfor bundkort producentens hjemmeside, og se om dit bundkort understøtter Conroe!.

- Andre chipsæt vil også understøtte Conroe, dog forudsætter dette en BIOS opdatering. Kontroller derfor bundkort producentens hjemmeside, og se om dit bundkort understøtter Conroe!.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...