jegerenfisk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Heisann.. Pcen min starter plutselig ikke. Det står at en fil mangler eller kan være skadet. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Endret 1. juni 2006 av jegerenfisk Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Reinstaller windows, evt prøv en reparasjon, dvs at de nødvendige filene blir installert på nytt. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Når jeg tar reprasjon får jeg kun opp c:windows jeg vet ikke hva jeg skal skriver her Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Skrev help og fikk opp en masse commandoer.. Er det kanskje fixboot eller fixmbr jeg skal kjøre? Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 begge te to kommandoene er "harmløse" kommandoer, og en av dem kan gjerne fikse problemet ditt. Funker ikke det kan du installere windows på nytt uten å formatere disken din, windows vil da installere seg "oppå" den gamle og du vil beholde register, og alle instillinger du måtte ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå