Battone Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dette er da mulig å få ja? Må man i så tilfelle ha en tlf. som er spesialtilpasset? Finnes det ingen adapter som gjør at man kan bruke isdn tlf, eller er det bare å selge dem? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Mange nye analog telefoner har nummervisning. Og IP betyr som regel vanlig analog apparat. ISDN apparat kan ikke brukes Tror du er heldig hvis du finner en kjøper i dag, det finnes tusenvis av slike til overs. Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei. Om du skal kunne bruke ISDN telefonen din på analog linje må du ha eit PAN adapter, dette koster ca 1000 lappen. Derfor lønner det seg somregel å kjøpe en ny analog telefon. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Oki, fant ut fra bruksanvisningen på telefonen at du i enkelte tilfeller må be operatør om å få nr.visning... ringe i morgen for å sjekke dette... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tror det koster 25,- i mnd. for nummervisning hos en del av ispene. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hadde nr.visning. Har brukt noen dager på dette må og prøvd flere telefoner. Min tanke er da at noe er feil med ATA boksen, ønsker da å gå inn på denne, men finner ikke ut hvordan.. Har en Xavi xg6525 fra bluecom.. Noen som vet litt om denne. Bluecom visste veldig lite om denne selv, alt dem kunne gjøre var å oppdatere software.. Vurderer å kreve en ny sak som er mer brukervennlig om man ikke kan finne ut mer om denne.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hadde nr.visning. Har brukt noen dager på dette må og prøvd flere telefoner. Min tanke er da at noe er feil med ATA boksen, ønsker da å gå inn på denne, men finner ikke ut hvordan.. Har en Xavi xg6525 fra bluecom.. Noen som vet litt om denne. Bluecom visste veldig lite om denne selv, alt dem kunne gjøre var å oppdatere software.. Vurderer å kreve en ny sak som er mer brukervennlig om man ikke kan finne ut mer om denne.. 6258416[/snapback] Jeg har også Xavi, funker fint med nummervisning. Hva er merket på telefonene? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Siemens A140, Siemens 3000 comfort og en audioline, husker ikke specs på den.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vær obs på at det ikke er alle telefoner som er kompatible med Bluephone...Doro 520+l, Doro Milano, Siemens Gigaseth s100, Siemens Gigaseth sl100, Siemens Gigaseth 3010 er de som fungerer dårligst men det er flere andre som funker dårlig... Det beste er og kjøpe en telefon på Elkjøp for da er det jo bare og bytte telefon etterhvert som man finner ut at den ikke funker bra med Bluephone...1 mnd returett kan benyttes til slike ting.... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Bluecom har nå fikset det, bare synd dem ikke ringte meg opp for å forklare hva som var galt. Feilen må ha vært i enten ATA boksen eller signalene fra bluecom. Greit at dem løste problemene, er mer enn telenor har klart. Har ringt support 5 ganger og lengste ventetid var 7 min. noe jeg anser som veldig bra. for bluecom i denne saken ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå